Beantwoord

Hoe regel ik een monteur voor installatie?

  • 6 June 2023
  • 4 reacties
  • 244 keer bekeken

Goedemorgen, 

 

Ik heb gisteren een overstap geregeld dat ik vanaf 18 juli bij jullie zit voor internet. Maar er moet wel een monteur bij komen om de internet box te installeren. 

De vorige keer had de monteur dit gemaakt, maar zoals je kan zien zit het ook niet echt goed stevig en kan ik niet zelf de installatie verrichten. 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 8 June 2023, 14:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

In theorie kan je de dsl kabel in het witte of blauwe punt steken. Maar de makkelijkste manier om een monteur te regelen is 0800-0402

De vorige keer ging de gratis monteur afspraak automatische en dat gebeurd nu niet. 

Reputatie 7
Badge +24

De vorige keer ging de gratis monteur afspraak automatische en dat gebeurd nu niet. 

Klopt. Tegenwoordig is het de bedoeling dat de klant het zelf aansluit. U dus op 18 juli. Lukt dat niet? Dan kunt u bellen voor een gratis monteur.

Maar als de monteur dit de vorige keer al gemaakt heeft, waarom is het nu weer stuk dan?

Reputatie 7

Welkom terug alvast @Xsaskiiaax! De makkelijkste manier om een monteur te plannen is door ons te bellen zoals al genoemd is inderdaad.

Zoals Nick al zegt kan je in eerste instantie proberen om het zelf aan te sluiten, en als het niet lukt kan er op dat moment een monteur gepland worden.

Voor meer informatie over hoe het proces werkt kan je kijken in dit artikel op onze Kennisbank, daar wordt het precies uitgelegd: