Beantwoord

Hoe verwijder ik de gast wifi? V10 experia box

  • 6 March 2019
  • 6 reacties
  • 733 keer bekeken

Vindt het wonderbaarlijk dat nog niemand het gevraagd heeft, maar hoe zet je de gast wifi uit? Kan het nergens vinden op de modem instellingen. Ook zit er een aparte verbinding op de 5ghz die wil ik ook uitzetten

icon

Beste antwoord door ds22 6 March 2019, 17:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Onder de zwarte "Wi-Fi" tab heb je de optie om zowel de gast als de publiek (FON) Wi-Fi uit te zetten.
Hallo @JohannesBloem ,
onder dezefde wifi-tab kun je ook de 5.0-band uitzetten, is niet verstandig, maar dat is persoonlijk.
Bedankt voor de reacties, heb het gevonden! 😄
Reputatie 7
Badge +24
Hi Johannes, welkom hier. Fijn dat de heren hierboven je al hebben geholpen. Ik plaats hieronder voor andere leden een professioneel bewerkte afbeelding met waar je precies moet zijn. 😃 Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Bedankt voor de screenshot! Gastaccount heb ik inmiddels uitgekregen 😄 maar nu heb ik steeds als ik boven ben, dat hij steeds wisselt van verbinding tussen de acces point en de experiabox. Als ik verbonden ben met de acces point, heb ik 4 a 5 streepjes wifi. Maar als hij verbindt met de experiabox, heb ik maar 2 streepjes wifi. Dus ik snap niet dat hij steeds blijft "switchen" tussen de twee Wifi verbindingen
Reputatie 7
Badge +24
Dan ziet hij toch dat er meer te krijgen valt op de Experiabox, gok ik. Welke acces point heb je?