Vraag

hoelang duurt de verwerking van een order? wanner is hij volgbaar in mijn kpn?

  • 4 January 2020
  • 28 reacties
  • 990 keer bekeken

Ik ben overgestapt van Telfort naar kpn, bij bestellen ging eea mis, waardoor die order moest worden geannuleerd, nogmaals goed opnieuw besteld, echter de oude order was niet geannuleerd dus nooit doorgezet, beide orders laten vervallen en nieuwe aan laten maken, maar ik kan deze nog niet volgen, wanneer is de status volgbaar in mijn kpn? 
 

Ik wil nu de vinger aan de pols houden, nu het een aantal keren behoorlijk fout ging.


28 reacties

Mooi maar dan is er toch nog 1 probleem. Als ik adsl eruit trek en lijn valt weg, heb ik ook bij Telfort geen internet dus ‘snachts GEEN zuurstof, daarom zou hij vooraf gerepareerd worden. Enfin we zullen zien. 

Reputatie 7
Badge +17

@Surprise1975 Ik zie twee type koperverbindingen liggen bij jou thuis, wat ik vermoed is dat 1 van de twee kapot is. Telfort was hierom (denk ik) genoodzaakt je aan te sluiten op de ADSL-lijn. Het klopt dat wanneer je de DSL eruit trekt de verbinding wegvalt, maar deze kabel kan in het KPN modem gestoken worden. Waarom denk je dat deze lijn ineens niet meer gaat werken zodra je de stekker er uit haalt? 

Omdat Guideon, destijds 4 uur en meer bezig is geweest om eea werkend te krijgen, na metingen en reparaties in de wijk kast en erachter kwam dat het probleem wederom in de steeg bij de 2 lijnen lag. Hij heeft het toen met v10 zo voor elkaar gekregen dat hij werkt, want er zaten 1000 fouten te weinig in voor reparatie door jullie. Maar er werd mij erbij gemeld dat wanneer ik (met opknappen huis bijv.) de adsl uit de muur haal of modem resetten, de kans zeer groot is dat de ene slechte lijn niet meer gaat ademen, dan heeft hij 1000 fouten te weinig volgens jullie en is hij nog goed en heb ik geen internet dus geen WiFi dus geen slaap ivm zuurstof. 
daarom zou hij VOORAF gerepareerd dienen te worden.

maar klaarblijkelijk is kpn nog net zo star als al die 5 lange jaren dat Telfort er niet door kwam.

 

noodpakket heeft op zo’n moment geen enkel nut.

Reageer