Beantwoord

Hoelang duurt het voordat KPN weet dat er glasvezel is?

  • 10 September 2019
  • 5 reacties
  • 524 keer bekeken

Vorige week is er bij ons thuis door KPNNetwerk glasvezel in huis aangelegd. 7 september een mail ontvangen van KPNNetwerk met "Gefeliciteerd" uw huis is aangesloten op glasvezel, neem contact op met je provider voor een abonnement. Ik had al een pre order aangevraagd voor KPNglas. Dus ik dacht ik bel de klantenservice eens op. Maar volgens kpn is er nog geen glasvezel op ons adres. Mijn vraag is daarom, hoelang duurt het voordat KPN weet dat KPNNetwerk het geactiveerd heeft?
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 12 September 2019, 10:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Hoi @JornZ, dat zou vrij snel moeten gaan. Als de aanleg van glasvezel is afgerond en in het systeem is afgemeld zullen wij het vanaf dat moment moeten kunnen zien. Ik wil voor je kijken wat ik hierover kan zien, maar op je forumprofiel zie ik nog geen gegevens staan. Zou je daar je postcode en huisnummer aan kunnen toevoegen, zodat ik voor jouw adres kan kijken wat er mogelijk is?
@Jasper bij deze gedaan. 5 september heeft KPNnetwerk de aansluiting gereed gemeld volgens hun.
Reputatie 7
Merci, ik zie ze staan. Ik heb daarmee gekeken en ik zie de aanleg van glasvezel staan. Het kan zijn dat jouw aansluiting gereed is gemeld, maar mogelijk is het netwerk verderop in de buurt nog niet helemaal gereed. De verwachting is dat glasvezel vanaf het einde van de maand gereed is, daarna wordt het mogelijk om het aan te sluiten.
@Jasper dank voor het uitzoeken! Dan wachten we nog even af.

Nogmaals dank
Reputatie 7
Graag gedaan Jorn 🙂 Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.