Beantwoord

Hoeveel data heb ik op mijn noodpakket gekregen?

  • 13 May 2022
  • 6 reacties
  • 283 keer bekeken

Hoi,ik heb direct online pakket. Wegens verhuizing. Ik ben gewoon klant bij kpn. 

Ik heb gisteren gevraagd voor opwaarderen,helaas kan ik niet zien hoeveel er bij is gekomen. Op het klein apparaat wat u heeft gestuurd zie ik alleen smsjes binnen komen. Helaas kan ik ze ook niet lezen,ik kan ze niet openen.

 Op app kan ik de opwaardeer bedrag ook  niet zien.

 Ik zie alleen gebruik. 

Zie graag een reactie tegemoet.

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 14 May 2022, 19:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Sumtje, welkom op het forum. 

Een nieuwe opwaardering hoort 100 GB te zijn. Ik kan dit echter ook voor je nakijken voor de zekerheid, dan heb ik wel het simkaartnummer van je Direct Online Pakket. Dit kun je vinden op de simkaart zelf die in de kleine router zit. 
Ik hoor graag van je. 

Voor het opwaarderen kun je het beste en snelste met ons bellen op nummer 0800 0402, dan wordt dit automatisch opgewaardeerd. 

Reputatie 7
Badge +24

@Sumtje Ik heb helaas niets meer van je gehoord. Laat me weten of ik nog iets voor je kan doen. 

Hoi Alex_p,

Soryy voor een late reactie. Hij valt telkens weg op gegeven moment heb ik geen verbinding meer. 

Sim kaart nummer. *************

 

Groeten,

Sumtje

 

*Admin edit: nummer weggehaald in verband met de privacy. 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, op dit moment heb je nog bijna 50 GB. Ik heb voor het gemak nog 100 erbij gedaan. 😊

Ik ben je dankbaar,dank je wel 😊😊. Fijne zondag🙋‍♀️

Reputatie 7
Badge +24

Ik ben je dankbaar,dank je wel 😊😊. Fijne zondag🙋‍♀️

Geen dank nodig, doe ik graag!