Vraag

Hoeveel geduld met de installatie?

  • 10 August 2019
  • 9 reacties
  • 274 keer bekeken

sinds 27/7 geen internet en TV, 8/8 zou verbinding gemaakt worden, op 6/8 gebeld, om " als het mij niet lukt om te installeren " evt monteur die dat kan doen, 19/8 ingepland, afspr kan geannuleerd worden!!!!! Daarmee blijkt nu dat het activeren van de install. verschoven naar 19/8, zonder dit mij te melden. Noodpakket zou mij toegezonden worden, tot nu toe niets ontvangen, kortom hoeveel geduld moet ik met de Koninklijke KPN hebben, alles gaat mis!!!! Sinds 27/7 8x tel contact gehad met medewerkers, niets opgeschoten, weet iemand een oplossing?

9 reacties

Badge +19
Dat klinkt niet best zeg. Betreft het hier een storing of is het een nieuwe aansluiting?
Nieuwe aansluiting
Badge +19
heb je het installatiepakket al wel in huis?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Lamjee, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Helaas is het geen goed bericht, want er gaat aardig wat mis als ik je goed begrijp. Het betreft een nieuwe aansluiting, die opgeschoven is omdat er een monteur is ingepland. Dat klopt helaas, zodra een monteur toegevoegd wordt, wordt die datum gezien als installatiedatum. Dit had destijds gemeld moeten worden! En daarnaast nog het probleem met het noodpakket, om de dagen te overbruggen.

Ik zoek graag het een en ander voor je uit, onder andere waar dat noodpakket blijft. Zou je hiervoor jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en bereikbaarheidsnummer (bij persoonlijke opmerkingen). Indien het om een verhuizing gaat ontvang ik graag beide postcodes.

Geef je een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?
Beste Susan, mijn gegevens zijn bij de KPN bekend, onder klantnr *, mijn gegevens maak ik liever niet openbaar

*Admin: klantnummer verwijderd i.v.m. privacy.
Reputatie 7
Badge +24
Dat doet u nu wel. Dat klantnummer moet je niet hier op forum zetten, maar in je profiel. Dan zien alleen de KPN medewerkers ze.
Dank
Susan, gewijzigd
Reputatie 7
Badge +21
@Lamjee, dankjewel. Ik heb je uit bericht het klantnummer even verwijderd 😉

Er is een aanvraag gedaan voor het noodpakket, alleen is deze (voor zover ik kan zien) afgewezen. Het gaat namelijk niet om een verhuisorder maar om een nieuw pakket op een nieuw adres. Nogmaals, het had vermeld moeten worden dat ook de installatiedatum zou worden verplaatst. Ik heb de desbetreffende collega hier zeker op aangesproken, maar kan hier zelf helaas niks meer aan doen. Ook het noodpakket kan ik dus, vanwege strenge voorwaarden, niet opsturen.. 😞

Reageer