Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Hoeveel MB verbruikt op homepage?

Capaciteit homepage is 50MB, dat is me duidelijk. Hoe of waar kan ik zien hoeveel ruimte ik hiervan heb gebruikt? Als ik voor 10 MB bestanden upload, is dan ook 10 MB gebruikt?

Admin: afgesplitst van hoeveel mb ruimte heb ik op mijn homepage
icon

Beste antwoord door Johannes_ 5 september 2017, 11:21

Hallo @rol, welkom op het forum!

RobinFlikkema schreef:

Als je 10MB aan bestanden upload dan is dat ook 10MB van de opslag. Als je dan een deel vervangt, dan wordt het rekenen wat moeilijker. Meestal kan je in een FTP programma wel zien hoe groot een bestand is. Robin

Als toevoeging op Robin's bericht: je kunt in het FTP=programma wat je gebruikt zien wat de grootte van het bestand is, maar ook de grootte van alle bestanden die je hebt geüpload en dus kun je zien hoeveel MB's je gebruikt. In bijv. MijnKPN is dit niet inzichtelijk.

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +28
Als je 10MB aan bestanden upload dan is dat ook 10MB van de opslag. Als je dan een deel vervangt, dan wordt het rekenen wat moeilijker. Meestal kan je in een FTP programma wel zien hoegroot een bestand is.

Robin
Reputatie 3
Badge +2
Hallo @rol, welkom op het forum!

RobinFlikkema schreef:

Als je 10MB aan bestanden upload dan is dat ook 10MB van de opslag. Als je dan een deel vervangt, dan wordt het rekenen wat moeilijker. Meestal kan je in een FTP programma wel zien hoe groot een bestand is. Robin

Als toevoeging op Robin's bericht: je kunt in het FTP=programma wat je gebruikt zien wat de grootte van het bestand is, maar ook de grootte van alle bestanden die je hebt geüpload en dus kun je zien hoeveel MB's je gebruikt. In bijv. MijnKPN is dit niet inzichtelijk.

Reageer