Beantwoord

Hoge factuur na verhuizing die niet gemeld zijn door de monteur

  • 26 August 2019
  • 7 reacties
  • 221 keer bekeken

Een aantal weken geleden ging ik verhuizen en kreeg netjes een noodpakket om de periode zonder aansluiting te overbruggen. Perfect! Ik ging naar een huis met glasvezel en de mevrouw aan de telefoon zei dat er een monteur gratis alles aan kwam sluiten.
vriendelijke man nam de tijd en heeft alles aangesloten, alleen bleek de glasvezel in de POP(soort electriciteitskast)nog los lag, daar kan ik natuurlijk niets aan doen en die heeft hij daar netjes aangesloten.
Al jaren heb ik een vaste telefoon omdat dit me ieder jaar weer wordt geadviseerd, want die is toch bijna gratis, dus neem ik deze ieder jaar weer. Nu kon het gewoon met een stekker, maar omdat bijna alles snoerloos is tegenwoordig adviseerde de monteur mij om een draad uit de muur meteen naar de telefoon te laten gaan, dus zo gedaan.
toen hij wegging moest ik tekenen at alles naar wens was aangesloten.
nu blijkt dat dat geintje van de draad me 57,- kost!!! Terwijl dit niet met mij overlegd is en de mevrouw die ik daarover heb gebeld bleef maar herhalen dat het altijd door wordt gegeven en dat ik daar ook voor getekend heb. Monteur is gratis behalve extra dingen.....
deze man heeft op zijn gemakkie 1,5 uur alles aangesloten en tussendoor op mijn bank drinken van mij gekregen en dan blijkt nu dat ik daar voor 57,- moet betalen en er was ook geen mogelijkheid om me daarin tegemoet te komen.
ik heb een bijstandsuitkering en iedere euro is er 1. Geen begrip goor de situatie, maar betaal nu wel ipv 40,- ineens 97,-en dat wordt gewoon automatisch afgeschreven. Ik ben echt woedend. Ben al jaren klant. En dan kunnen ze me niet eens tegemoetkomen met een bedrag of aanbieding als compensatie. Ik hang nooit op, maar ben nu zo boos en met stomheid geslagen...........wat kan ik nu nog doen??
icon

Beste antwoord door Susan_ 27 August 2019, 21:02

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +19
Ggewoon wachten tot een medewerker dit bier oppakt. Kan 48 uur duren. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Je gegevens zijn alleen zichtbaar voor de medewerker.
Ja leuk dat ze er mee aan de slag gaan, maar waarom wordt ik aan de telefoon behandeld als een zeur? Ze zuchtte nog net niet. Maar het gaat wel om veel geld. Ben echt teleurgesteld.
Badge +19
Misschien had die persoon een rotdag of net een naar bericht gehad. Het is niet goed te praten maar dat gebeurt. Het zijn gewoon mensen.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Klein13472 welkom op het Forum, fijn dat je ons gevonden hebt!

Allereerst mijn excuses, het is natuurlijk nooit de bedoeling dat je op deze manier te woord wordt gestaan. Ik kan begrijpen dat het misschien geëindigd is in een verhitte discussie, en dat beide partijen hier geen fijn gevoel bij hebben! Ik zoek het graag verder voor je uit, maar kan niet beloven dat ik het kan waarmaken. Het is namelijk wel zo dat je bij het tekenen de kosten hebt kunnen zien (dat zou wel zo moeten zijn namelijk!). Maar ik wil graag mijn best voor je doen om te kijken wat mogelijk is.

Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en bereikbaarheidsnummer (06-nummer, bij persoonlijke opmerkingen)? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan ga ik voor je aan de slag.
Ik heb mijn gegevens ingevuld.
Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +21
@Klein13472, dankjewel. Ik heb even gekeken en zie inderdaad de kosten. Ik heb je een privébericht gestuurd om te kijken of we elkaar tegemoet kunnen komen!
Reputatie 7
Badge +21
In een privébericht hebben @Klein13472 een afspraak gemaakt over een tegemoetkoming in de kosten! 🙂 Daarmee is dit topic gesloten.

Reageer