vriendelijke man nam de tijd en heeft alles aangesloten, alleen bleek de glasvezel in de POP(soort electriciteitskast)nog los lag, daar kan ik natuurlijk niets aan doen en die heeft hij daar netjes aangesloten.
Al jaren heb ik een vaste telefoon omdat dit me ieder jaar weer wordt geadviseerd, want die is toch bijna gratis, dus neem ik deze ieder jaar weer. Nu kon het gewoon met een stekker, maar omdat bijna alles snoerloos is tegenwoordig adviseerde de monteur mij om een draad uit de muur meteen naar de telefoon te laten gaan, dus zo gedaan.
toen hij wegging moest ik tekenen at alles naar wens was aangesloten.
nu blijkt dat dat geintje van de draad me 57,- kost!!! Terwijl dit niet met mij overlegd is en de mevrouw die ik daarover heb gebeld bleef maar herhalen dat het altijd door wordt gegeven en dat ik daar ook voor getekend heb. Monteur is gratis behalve extra dingen.....
deze man heeft op zijn gemakkie 1,5 uur alles aangesloten en tussendoor op mijn bank drinken van mij gekregen en dan blijkt nu dat ik daar voor 57,- moet betalen en er was ook geen mogelijkheid om me daarin tegemoet te komen.
ik heb een bijstandsuitkering en iedere euro is er 1. Geen begrip goor de situatie, maar betaal nu wel ipv 40,- ineens 97,-en dat wordt gewoon automatisch afgeschreven. Ik ben echt woedend. Ben al jaren klant. En dan kunnen ze me niet eens tegemoetkomen met een bedrag of aanbieding als compensatie. Ik hang nooit op, maar ben nu zo boos en met stomheid geslagen...........wat kan ik nu nog doen??
Beste antwoord door Susan_
Bekijk origineel