Bij de klantenservice hebben wij de vraag gesteld hoe het kan dat wij teveel betalen. Als antwoord hierop ontvingen wij dat wij een verouderd abonnement hebben en dat het de verantwoordelijkheid van de klant is.
Wij kregen alleen de mogelijkheid om het abonnement om te zetten naar het huidige KPN compleet abonnement, zodat we 63,5 euro per maand betalen. Hierbij vervalt echter wel de spotify premium die wij bij ons huidige abonnement gratis hebben.
Op de vraag of kpn ons tegemoet wil komen voor de maanden dat we in onze ogen teveel betaald hebben, krijgen we de reactie dat dit niet mogelijk is en dat wij zelf maar beter op hadden moeten letten dat de huidige abonnementen zijn aangepast (de wijzigingen die gedaan zijn kunnen wij niet terug vinden. Met andere woorden dezelfde diensten worden aangeboden)
Bij de mogelijkheid om het om te zetten naar het nieuwe KPN compleet abonnementen bestond ook niet de mogelijkheid om de eerste maanden 36 euro te betalen zoals dat wel bij een nieuwe klanten wordt aangeboden.
Het is erg pijnlijk dat KPN niet de moeite neemt om een jarenlange klant in deze kwestie tegemoet te komen.
Ddeze klant zal dan naar hoogste waarschijnlijkheid al zijn abonnementen bij KPN gaan opzeggen.
Beste antwoord door Hsd
Bekijk origineel