Beantwoord

Hoge ping

  • 5 June 2019
  • 3 reacties
  • 192 keer bekeken

Sinds gister avond ervaar ik een hoge ping rond de 200-300 ms. Ik heb van daag alle bekabeling nagelopen en daar zie ik niet mis mee. Heb ook een tracert uitgevoerd en hier zie ik dat er in de hops wat hoge pings zitten. dit heb ik op meerdere pcs uitgevoerd met allemaal hetzelfde resultaat.

Het gaat hier om een VDSL connectie met de modem H368N ZTE.
enig idee wat ik hier nog aan kan doen?
icon

Beste antwoord door allias_sander 6 June 2019, 21:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi, Sander, welkom! Ervaar je dit nog steeds? Kun je iets meer toelichting geven hoe je dit precies ervaart? Is het bij gamen, of als je sites probeert te openen etc... En, gaat het om een bekabelde verbinding of via wifi?
Hey Erik,

Bedankt voor het antwoord maar het probleem doet zich niet meer voor. websites laden wel prima had alleen hoge ping bij games. Het probleem lag bij een familie lid die 5 GB aan data aan het downloaden was over wifi in drie verschillende downloads tegelijkertijd. Achteraf gezien had ik dat even moeten checken 😅.
Reputatie 7
Badge +30
Ha, dat doet het hem inderdaad wel 😃 Nou ja, goed dat er in ieder geval geen daadwerkelijk probleem is.