Beantwoord

Hoge Toon Experiabox V8

  • 21 April 2019
  • 6 reacties
  • 100 keer bekeken

Bij mijn moeder maakt haar experiabox V8 een hele hoge toon.
Ook na reset of kantelen van het modem.

Hoe kan een nieuwe voor haar aanvragen?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 22 April 2019, 15:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Maharadja,

Een moderator wil je graag helpen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer ? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Uiteraard alle gegevens vermelden van jouw moeder!
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Maharadja
Verouderde apparatuur waaronder de V8 inmiddels ook toe behoort, kun je zelf omruilen.
Jij kunt het ook doen voor je moeder, maar dan moet je het wel bij je moeder thuis doen.
Bij jouw thuis kun je alleen jouw apparatuur omruilen.

Hier kun je verouderde apparatuur omruilen .

Ook kun je het advies van @Noordzee opvolgen dan kan webcare het voor je regelen.
Hallo Maharadja,

Een moderator wil je graag helpen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer ? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Uiteraard alle gegevens vermelden van jouw moeder!


Bedankt voor je snelle reactie.
Heb de gegevens ingevuld.
Hoi @Maharadja
Verouderde apparatuur waaronder de V8 inmiddels ook toe behoort, kun je zelf omruilen.
Jij kunt het ook doen voor je moeder, maar dan moet je het wel bij je moeder thuis doen.
Bij jouw thuis kun je alleen jouw apparatuur omruilen.

Hier kun je verouderde apparatuur omruilen .

Ook kun je het advies van @Noordzee opvolgen dan kan webcare het voor je regelen.


Reputatie 7
Badge +28
Top Maharadja,

De moderator komt hier vanzelf langs. Duurt wel iets langer dan gewoonlijk, maar dat komt omdat vandaag Pasen is. Dan werken er minder mensen. Even geduld dus nog...
Hoi @Maharadja . Ik heb een omruil in het systeem gezet. IK heb je vervolgens een privébericht gestuurd ( zie rechtsboven bij het envelopje )
Hierin heb ik alle relevante informatie gezet. Mocht je daar vragen over hebben, stel ze gerust!