Beantwoord

home.kpn.nl/gebruikersnaam

• 13 maart 2016
  • 5 reacties
  • 755 keer bekeken

Ik heb mijn homepage geactiveerd en via een ftp programma gegevens geplaatst (index.html ect) en nog steeds geeft mijn homepage aan dat hij in aanbouw is. Hoe kan dit, iemand een idee?

icon

Beste antwoord door Justin_ 14 maart 2016, 19:55

Hoi , welkom op het forum! Wat bedoel je precies met je 'gebruikersmap'? Staat je index.html wel in de hoofdmap? Kijk ook eens op deze pagina. Daar wordt stap voor stap uitgelegd hoe je de homepage kunt activeren en uploaden.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

De tekst "in aanbouw" krijg je als de Standaard bestanden nog in de webroot staan. Heb je voordat je je site er heen zette eerst de standaard index weggehaald?

Robin
De standaard index is weg, ik heb alleen mijn gebruikersmap met mijn gegevens. 

Reputatie 7
Badge +22
Hoi , welkom op het forum! Wat bedoel je precies met je 'gebruikersmap'? Staat je index.html wel in de hoofdmap? Kijk ook eens op deze pagina. Daar wordt stap voor stap uitgelegd hoe je de homepage kunt activeren en uploaden.

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Hans, is het inmiddels gelukt je homepage werkend te krijgen? Mocht je nog hulp nodig hebben, dan weet je ons te vinden. 

Justin_ schreef op 17 mar '16 om 11:18uHoi Hans, is het inmiddels gelukt je homepage werkend te krijgen? Mocht je nog hulp nodig hebben, dan weet je ons te vinden. 

De homepage is inmiddels werkend.

Reageer