Beantwoord

Homepage

• 28 maart 2014
  • 8 reacties
  • 5493 keer bekeken

Hoe kan ik mij aanmelden voor webruimte op een homepage? In dit forum lees ik dat dat via MijnKPN moet gaan. Maar ik zie daar nergens een vermelding. Onder welk tabje staat dat dan? Je zou zeggen onder Mijn Producten/Internet. Daar staat bij mij niks over webruimte of homepage en ook niet onder de link 'wijzig'.

icon

Beste antwoord door gwa 28 maart 2014, 22:02

Het is helemaal gelukt. Heel erg bedankt. Ik heb zelfs al iets op de website gezet en het werkt prima. Met de foutmelding op MijnKPN gaat het minder. Ik heb je tips uitgeprobeerd maar zonder resultaat. Dan maar de klantenservice bellen, zoals jij ook voorstelt. Hoewel ik daar weinig positiefs van heb meegemaakt. Het zullen wel mensen zijn die het beste met je voor hebben, maar meerdere mensen daar missen toch wel wat kennis.

Hoe dan ook: wat mij betreft heb je de zaak opgelost. Nog een fijne avond toegewenst.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +8
hoi gwa,

Hoe kan je een Homepage kan activeren  staat hieronder, als het bij jou er anders uitziet hoor ik het graag.

DSL klanten 

De homepages van KPN en oud Planet abonnees zijn te vinden via http://home.kpn.nl/gebruikersnaam. Als u nog geen homepage heeft en deze wilt activeren doet u dit op de volgende manier.

1. Log in op MijnKPN
  2. Klik bij Mijn producten op [Homepage]  Image 
  3. Selecteer bij Homepage [Actief] 
  4. Klik op [Opslaan] 
glasvezel klanten

Hoe kan ik een Homepage activeren?Voordat u een persoonlijke homepage kunt publiceren, zal de homepage eerst geactiveerd moeten worden:

1. Open uw browser
  2. Ga naar cscmail.kpnmail.nl
  3. Log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord van uw eerste e-mailaccount
  4. Klik op [Eigen Homepage]  image
  5. Klik op de knop [Activeren]  image
Zo glenonlinenl, dat is supersnel!!

Als ik jouw printscreen zie, denk ik dat er bij mij gewoon iets fout zit. Direct onder Mijn Producten zie ik het volgende:

https://

Reputatie 7
Badge +8
je hebt dus glasvezel zie ik aan het 0800nummer. wis je cache/cookiebestanden (crtl+shift+del) en/of probeer het voor de zekerheid nog even in firefox of een andere browser en kijk ook of je geen javascript e.d blokkeert met een browsersetting of AV/firewall. blijf je problemen houden dan kun je het beste even bellen naar het Klantenservice nummer.

Ik zie nu dat je eerste bericht gewijzigd is en nu een link naar een internetadres bevat. Die heb ik geprobeerd, maar dan moet ik inloggen met mijn eerste emailaccount. Nu had ik wel een emailnaam gekregen bij de installatiegegevens maar ik heb me nooit aangemeld. Dus dat maar even gedaan. Nu moet ik een half uur/uur wachten eer het allemaal geactiveerd is en dan kan ik er verder mee, hoop ik. Ik hou je op de hoogte. Ik zal ook je hints uitproberen. Bedankt alvast!

Ja, het is gelukt dankzij je hulp! Ik heb tenminste een webadres. Nu moet ik dus gaan activeren, geloof ik en dat zou via MijnKPN moeten. Of is het nu al geactiveerd? En hoe kom ik aan het wachtwoord, het ftp-adres? Of staan die allemaal in MijnKPN? De foutmelding daar heb ik nog niet onder de knie. Zal eens met firefox proberen.

Reputatie 7
Badge +8
de ftp gegevens vind je hier. Loop op je gemak alle opties bij langs, daar vind je ook tooljes, je kan met notepad++ direct de homepage broncode aanpassen, maar soms is het handiger als je op je desktop een lokaal mapje aanmaakt en een kopie met filezilla upload.

Het is helemaal gelukt. Heel erg bedankt. Ik heb zelfs al iets op de website gezet en het werkt prima. Met de foutmelding op MijnKPN gaat het minder. Ik heb je tips uitgeprobeerd maar zonder resultaat. Dan maar de klantenservice bellen, zoals jij ook voorstelt. Hoewel ik daar weinig positiefs van heb meegemaakt. Het zullen wel mensen zijn die het beste met je voor hebben, maar meerdere mensen daar missen toch wel wat kennis.

Hoe dan ook: wat mij betreft heb je de zaak opgelost. Nog een fijne avond toegewenst.

gwa schreef op 28 mar '14 om 19:30u
Hoe kan ik mij aanmelden voor webruimte op een homepage? In dit forum lees ik dat dat via MijnKPN moet gaan. Maar ik zie daar nergens een vermelding. Onder welk tabje staat dat dan? Je zou zeggen onder Mijn Producten/Internet. Daar staat bij mij niks over webruimte of homepage en ook niet onder de link 'wijzig'.

Deze optie bestaat niet meer in het vernieuwde Mijnkpn, ik zie geen activatiemogelijkheid

Reageer