Beantwoord

Homepage aanmaken, hoe?

  • 17 June 2019
  • 4 reacties
  • 312 keer bekeken

Hey,

Graag wil ik een persoonlijke homepage aanmaken. Kunnen jullie daar mee helpen?

mvg Reinder
icon

Beste antwoord door TimovanAlen 18 June 2019, 20:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Reinder, welkom hier.

Daar kan ik zeker bij helpen. Ik zal het eerst moeten activeren voor je onder een e-mailadres dat je bij ons hebt, eindigend op @kpnmail.nl. Ik heb nu geactiveerd op het adres waarin je je voor en achternaam hebt gebruikt. Herken je dit?

Zo ja, dan kun je nu aan de slag met een FTP programma om de site up te uploaden. Log daar in met je gebruikersnaam (e-mailadres) en wachtwoord. Verdere gegevens die je nodig hebt zijn:

Homepage of ftp-server: ftp://home.kpn.nl
Poort is 21.

Weet je zo voldoende?
Hey Alex,

Dank voor jouw werk. Ik ben nogal nieuw met dit soort zaken en vraag me nog wel af of deze webspace in combinatie met wordpress gebruikt kan worden. Kan dat?

mvg reinder
Reputatie 4
Badge +6
@Reinder Weenink, nope.

Je kan enkel een simpele html site "hosten" met je gratis webspace.
PHP wordt niet ondersteund en je hebt ook geen eigen database, noodzakelijk voor bijv. wordpress installatie...
Reputatie 7
Badge +24
Wat Timo aangeeft klopt helemaal. HTML in dit geval, index bestand uploaden om het te laten werken. Anders zul je even moeten kijken naar hosting, bijvoorbeeld deze of Strato om maar wat te noemen.