Beantwoord

Homepage activeren

  • 10 juli 2018
  • 32 reacties
  • 636 keer bekeken

Na een jaar abonnee geweest te bij Ziggo, heb ik weer een KPN Kompleet abonnement afgesloten.
Tot mijn grote teleurstelling ondersteunt KPN nu (voor nieuwe abonnee's) geen Homespace meer, hetgeen ik voorheen altijd gebruikte.
Kan Homespace voor oud-abonnee's weer geactiveerd worden?
icon

Beste antwoord door Paul_ 12 juli 2018, 15:48

Kleine update hier: n.a.v. privébericht is homepage geactiveerd. :)Hier ben ik weer! Ik heb reactie gekregen, en dat jij(en anderen) Homepage niet kan activeren is bekend. Dit heeft te maken met een aanpassing in de e-mailomgeving. Het goede nieuws is dat ik 'm voor je kan activeren. Wil je reageren op m'n privébericht? Dan regel ik het voor je.

Afgezien van het stukje over Homepage activeren vind je hier de info: https://www.kpn.com/faq/14460
Bekijk origineel

32 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Waar staat precies dat KPN dit niet meer ondersteund voor nieuwe abonnees?
Dat was het antwoord dat ik telefonischvan KPN kreeg. Dit op mijn vraag hoe ik mij homage kon vullen met mijn website.
Reputatie 7
Badge +24
Welkom Alphons, leuk dat je hier je vraag stelt. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik niet weet wat 'Homespace' is. Of bedoel je Homepage? Want die kan je hier activeren: https://cscmail.kpnmail.nl
Hier lees je er meer over: https://www.kpn.com/faq/14460
Hallo Paul, ik bedoelde inderdaad Homepage. Als ik inlog met mijn eerste account op cscmail.kpnmail.nl dan kom ik op de pagina KPN e-mail instellingen, waar ik mijn beide e-mail accounts kan wijzigen. Ik krijg dus niet de pagina zoals getoond bij bij punt 3 op faq-14460. Hoe krijg nu de pagina van punt 3 wel te zien?
Reputatie 7
Badge +24
Je hebt helemaal gelijk en dat had ik niet door. Er is recent wat aangepast voor de e-mailomgeving en als je nu naar https://cscmail.kpnmail.nl gaat dan kom je op https://email.kpn.com/ terecht. En daar is geen Homepage te vinden.

Ik ga hier achteraan en zodra ik meer weet laat ik het weten!
Reputatie 7
Badge +24
Hier ben ik weer! Ik heb reactie gekregen, en dat jij(en anderen) Homepage niet kan activeren is bekend. Dit heeft te maken met een aanpassing in de e-mailomgeving. Het goede nieuws is dat ik 'm voor je kan activeren. Wil je reageren op m'n privébericht? Dan regel ik het voor je.

Afgezien van het stukje over Homepage activeren vind je hier de info: https://www.kpn.com/faq/14460
Reputatie 7
Badge +24
Kleine update hier: n.a.v. privébericht is homepage geactiveerd. :)Hier ben ik weer! Ik heb reactie gekregen, en dat jij(en anderen) Homepage niet kan activeren is bekend. Dit heeft te maken met een aanpassing in de e-mailomgeving. Het goede nieuws is dat ik 'm voor je kan activeren. Wil je reageren op m'n privébericht? Dan regel ik het voor je.

Afgezien van het stukje over Homepage activeren vind je hier de info: https://www.kpn.com/faq/14460
Hallo Paul, ik wil ook graag een homepage laten activeren. Voor mijn derde e-mail account. Voor mijn eerste e-mail account is de homepage al jaaaaren actief.

Vriendelijke groeten, Ron
Reputatie 7
Badge +24
Hi Ron, welkom hier! Kan ik je bij helpen. Ik stuur je even een privébericht, reageer je daarop?
Reputatie 7
Badge +24
Bedankt voor je bericht @scriptasylum! Ik heb het voor je geactiveerd. Laat je weten of het lukt?
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb geen reactie meer van je gezien @@scriptasylum dus ga ik ervan uit dat het is gelukt. Anders hoor ik het graag!
Hoi Paul_ Vanavond contact met de chat gehad, maar kon mij niet helpen. Ik kan ook
mijn Homepage niet activeren, omdat deze button nergens in het scherm verschijnt. Jij kunt mij als ik het zo lees helpen.
Reputatie 4
Badge +2
welke homepage heb ik geactiveerd staan eigenlijk @Paul_ als ik vragen mag en is die nog actief of niet
Nog met de klantenservice consumenten (08000402) gebeld en die zijn onbekend met het bestaan van Homepage voor consumenten. @Paul_ zie jij mogelijkheden voor een jarenlange klant die dit wil activeren voor twee e-mailaccounts?
Reputatie 7
Badge +24
@frmo: ik help je in jouw eigen topic. Uno momento! :)

@david_meyer25: ik zie 1 Homepage actief. Hij werkt niet zo lekker. 😛 Ik stuur je een privébericht met de details.
Reputatie 4
Badge +2
thanks @Paul_ ik ga daar mee aan de slag.
Reputatie 7
Badge +24
Top, geen probleem!
Reputatie 4
Badge +2
Top, geen probleem! Alleen als ik wil inloggen met mijn email adres werkt het niet wel als ik gewoon mijn webmail open dan wel.
Ik heb geen reactie meer van je gezien @@scriptasylum dus ga ik ervan uit dat het is gelukt. Anders hoor ik het graag!

Hallo Paul, helaas, het werkt niet, ik kan geen homepage maken (het zou de derde worden).
Wanneer ik in mijn browser (Firefox) naar de homepage ga, , verschijnt wel de melding "Deze homepage is in aanbouw".
Maar ... ik kan niet ftp uploaden, het password wordt niet geaccepteerd. Password gewijzigd (weer hetzelfde password gekozen), een volle dag gewacht, nieuwe ftp-sessie, maar nog steeds geen succes.
Met mijn eerdere twee homepages geen enkel probleem. Die zijn overigens al 5 respectivelijk 15 jaar in de lucht.
Een wilde gok: kan het zitten in het feit dat die twee homepages nog in de hetnet tijd zijn gemaakt (e-mail adres xxxxxxxx@hetnet.nl), en we nu in de kpnmail tijd zitten (yyyyyyyy@kpnmail.nl).

Vriendelijke groeten, Ron
Geen reactie(s) op mijn bovenstaande bericht, geen reactie op mijn privébericht, wat is er aan de hand?

Vriendelijke groeten, Ron
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Ron! Sorry voor de late reactie. Ik heb het over het hoofd gezien. Het maakt geen verschil of het Hetnet of KPNmail is. Daar wordt geen onderscheid in gemaakt. Wel opmerkelijk dat ie specifiek die melding over het wachtwoord geeft. EN wat als je het wachtwoord wijzigt in iets anders dan hetzelfde wachtwoord? Hier ziet alles er goed uit in ieder geval.
Helaas Paul, het lukt niet. Password inmiddels twee keer gewijzigd, geen succes. In beide gevallen dag na wijziging getest.
Niet met Linux/Lubuntu door een embedded software engineer. Accepteert password niet.
Niet met Windows door een computerblad redacteur. Antwoord: 530 User cannot log in. Fout: Fatale fout: Kan niet verbinden met server.
Schieten wij een enorme bok hier?

Groetz, Ron
Reputatie 7
Badge +24
Apart. Eigenlijk kan elke klant 1 homepage maken maar voor zover ik weet zou het wel moeten kunnen werken. Ik ga dit even navragen, je hoort van me.
Reputatie 3
Badge +3
Vraag @Paul_
Kun je een homepage alleen activeren met je primaire emailadres of ook met het een van de toegevoegde adressen. Het eerste lukt me, het tweede niet.
Reputatie 7
Badge +24
Tegenwoordig kan je homepage niet zelf meer activeren, dat kan alleen de klantenservice. Zelf activeren kon inderdaad alleen op het primaire e-mailadres zoals je zegt. Je krijgt 1 homepage per klant, maar kan worden geactiveerd op elk gewenst e-mailaccount (dat is gekoppeld aan het abonnement en geen alias).

Reageer