Beantwoord

Homepage activeren

  • 11 August 2019
  • 8 reacties
  • 154 keer bekeken

Graag wil ik een persoonlijke homepage aanmaken. Kunnen jullie daar mee helpen door de optie te activeren?

Mvg Caspar
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 18 August 2019, 13:11

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Caspar. Welkom op het KPN Forum. Ik zal het voor jou activeren. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Zodra ik deze gegevens van je heb kan ik het voor je activeren. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Hoi Vikash, de gegevens heb ik ingevuld. Vriendelijke groet, Caspar
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het zojuist voor je geactiveerd.

Om een homepage kunnen uploaden heb je een internetverbinding en een FTP-programma nodig. Met een FTP-programma kun je bestanden uploaden naar de server. Voor het uploaden van de bestanden van je Hompage gebruik je de server: home.kpn.nl. Wanneer je een ftp-programma gebruikt, dan moet je inloggen met het primaire e-mailadres inclusief @kpnmail.nl, @hetnet.nl of @planet.nl. Poort voor het ftp-programma is 21.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Als ik toch nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!
Hallo Vikash, ik heb het nog niet voor elkaar. Ik kon niet inloggen met mijn primaire mailadres, daarom heb ik mijn wachtwoord gewijzigd. Nu kan ik sinds een dag ook mijn mail niet meer versturen of ontvangen met mijn nieuwe wachtwoord... Mijn andere mailadressen doen het nog wel.

Inloggen lukte dus niet op de ftp-server.

Wat nu?
Reputatie 7
Badge +21
Wil je proberen om in te loggen via KPN Webmail? Als het niet lukt kan je het beste een nieuw wachtwoord aanmaken en het opnieuw proberen.
Inloggen bij kpn webmail op mijn hoofd e-mailadres lukt wel, dat is het merkwaardige. Ik heb een nieuw wachtwoord aangemaakt en daarmee lukt het ook.

Als ik op ftp://home.kpn.nl probeer aan te melden, met mijn hoofd e-mailadres en het juiste wachtwoord, lukt het niet, ook niet met mijn nieuwe wachtwoord, dat zeker juist is. En ook mijn mailprogramma op mijn PC kan de mail op mijn hoofd e-maildadres niet meer binnenhalen of sturen. Dit is nadat ik een nieuw wachtwoord heb aangevraagd.

De andere mailadressen (alias) doen het verder wel.

Rara?
Reputatie 7
Badge +21
Dat is vreemd. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die?

Reageer