Beantwoord

Homepage activeren

  • 22 June 2021
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

Moie,

Ik heb een website en is al  enkele jaren geleden online gezet via een ftp programma. Nu kan ik niet meer inloggen op de server van KPN. De hostnaam klopt niet (ftp://home.kpn.nl) Nu had ik vernomen dat de oorzaak waarschijnlijk ligt dat eertsde homepageruimte geactiveerd moet worden eer ik via mijn ftp programma mijn website kan uploaden. Kan dit alsnog geactiveerd worden door kpn?

 

Groet

Harry

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 22 June 2021, 19:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @Harryindewarrie, is jouw Homepage al wel online geweest? Zo niet, ben ik bang dat ik slecht nieuws heb, we activeren namelijk geen Homepage meer sinds begin dit jaar. Ik kan je dan ook adviseren mocht je een website/homepage online willen hebben om op zoek te gaan naar een ander hostingsbedrijf zoals Jimdo
 

Hoi Jeroen,

De site is al jaren online. Nu nog.

http://home.kpn.nl/gebruikersnaam

Gebruikersnaam kan jij opvragen en dan kom je op mijn site.

Groet 

Reputatie 7
Badge +19

Als jouw Homepage al online is, dan zijn dit de server gegevens voor een FTP-programma:

 

  Homepage of ftp-server:

ftp://home.kpn.nl  poort 21
 

 

Aan die gegevens is verder niks gewijzigd. Aan onze kant hoeft er ook niets extra's geactiveerd te worden immers jouw homepage is al online.