Beantwoord

Homepage via KPN publiceren

  • 1 June 2019
  • 8 reacties
  • 176 keer bekeken

Badge
Hallo
Ik heb enkele jaren geleden via kpn homepagina een website gemaakt. Deze is echter nooit qua instelling omgezet naar publiceren. nu kan ik deze instelmogelijkheid niet meer vinden. ik kan wel via ftp de webpagina's nog steeds bijwerken. wie helpt om deze homepagina's op publiceren te zetten of heeft een advies voor mij ?

Groet Amon
icon

Beste antwoord door AmonO 12 June 2019, 14:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi AmonO, welkom hier. Zover ik kan zien staat alles actief en gereed voor publicatie. Gebruik je wel je juiste gebruikersnaam? Zie privébericht. Heb je ook een juiste hoofdpagina online gezet? Genaamd index?
Badge
Alex, dank je wel. Naar mijn idee staat alles goed, heb ik het juiste adres, de juiste startpagina's en de juiste naam en kan ik deze ook toepassen/gebruiken. Wat betekent "gereed voor publicatie". Kun je ook zien of een en ander gepubliceerd is.
Reputatie 7
Badge +24
Gereed voor publicatie betekent gewoon actief en online. Je kunt het dus aanpassen. Hoe log je in, en hoe probeer je dit te uploaden?

Ja, er staat al iets online. Zie hier, dat is het adres van je pagina.
Reputatie 7
Badge +24
Amon, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Badge
Alex, ik was ff een paar daagjes offline. Onder het toestuurde adres heb ik nog een aantal subsites gemaakt. Ook deze zijn gepubliceerd zie ik. Voor nu heb ik geen vragen meer, dank je voor ondersteuning.
Reputatie 7
Badge +24
Fijn om te lezen en uiteraard graag gedaan.
Goedemorgen,

Ik heb een vraag.
Ik heb gisteren met hulp van hier mijn FTP server opgezet en geactiveerd.
Maar hoe komen buitenstaanders nu bij mijn website?
Wat is dan het webadres wat gebruikt moet worden ipv ftp met gebruikersnaam en wachtwoord?

Mvg.

Mark
Reputatie 7
Badge +24
Hoi makada, dit is http://home.kpn.nl/gebruikersnaam. Ik heb je een privébericht gestuurd met je eigen adres, zo te zien iets moois met het weer. 🙂