Beantwoord

Huawei 4G modem buiten gebied

  • 30 December 2019
  • 10 reacties
  • 219 keer bekeken

Hallo.

Heb nu sinds een paar jaar de Huawei 4G modem, die 19 januari zou worden omgeruild voor een andere.

Mijn probleem is, dat ik over een paar maand glasvezel krijg en ik niet op dit moment weer een jaar vast wil zitten aan een abonnement. Is er geen mogelijkheid dat dit nog even doorloopt en dat ik mijn keuze naderhand kan maken? Heb nu ook mobiel met verdubbellaar tot 50 gb en die wil ik nog niet kwijt! (ivm hussel)

Kpn zou mij bellen, maar dat hebben ze nog niet gedaan!

Het zou toch jammer zijn als ik nu alles weer nieuw krijg en met een paar maanden weer terug moet sturen;).

Ik hoop dat iemand hier even in kan duiken of er mogelijkheden zijn om dit op te lossen.

Bvd en met vriendelijke groet.

Ron

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 1 January 2020, 11:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Zolang je geen nieuw abonnement voor uw mobiel afsluit en uw huidige mobiele abonnement gewoon door laat lopen, zal je die dubbele data gewoon houden. Ook als u voor de vaste aansluiting wel verlengt naar hussel.

Heb nu sinds een paar jaar de Huawei 4G modem, die 19 januari zou worden omgeruild voor een andere.

U zult dan een Experiabox v10 krijgen met een los kastje voor de 4G ontvangst. Dit losse kastje is verbonden met een kabel aan de Experiabox. Deze Experiabox v10 is een normale Experiabox die u bij overstappen op glasvezel kunt houden. Dat 4G kastje moet u dan uiteraard wel inleveren.

@Nick83. 

Bedankt voor je reactie!

De V10 modem heb ik al, maar het gaat mij er om dat als ik de nieuwe 4G modem krijg ik automatisch weer een jaar abonnement aan ga. (Volgens de brief die ik gekregen heb). Het nieuwe abonnement gaat dan naar Hussel en mijn mobiel word dan weer duurder   En daar zit ik nu niet op te wachten. 

Ik heb alles op dit moment maandelijks en als ik glasvezel krijg over een paar maand, dan wil ik dan de keuze maken. 

Reputatie 7
Badge +24

Uw mobiele abonnement hoeft dan niet verlengt te worden. Daar veranderd niets aan.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Ron_H, welkom! Het klopt wat Nick zegt: er verandert niets aan je mobiele abonnement. Daarmee behoud je daarop je Compleet korting. Als je er t.z.t. voor kiest om die ook te verlengen, ga je vanaf dat moment Hussel korting krijgen. 

 

Voor wat betreft je sneller internet buitengebied: het modem wat je daar op dit moment voor hebt, werkt vanaf 19 januari inderdaad niet meer. Je kunt ervoor kiezen om de huidige versie van Sneller Internet Buitengebied, met het daarbij behorend nieuw jaarcontract aan te gaan. Ik begrijp ook dat je dit niet wilt in jouw situatie, in dat geval doe je niets en zul je het de aankomende maanden wel met een lagere snelheid moeten doen. 

 

Mocht je telefonisch in gesprek willen, dan mag je zelf ook altijd het telefoonnummer bellen wat in de brief staat vermeld. Als wij nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten. 

Hoi @Marcia_ .

Nog de beste wensen voor dit nieuwe jaar!

Ik heb net met kpn gebeld en het is naar tevredenheid opgelost. In ieder geval bedankt voor je reactie!

Met vriendelijke groetjes,

Ron

Reputatie 7
Badge +30

Jij ook de beste wensen! Fijn dat het opgelost is, jij bedankt dat je het nog even liet weten!

Hallo.

Toch nog even terugkomen op mijn bericht van 9 dagen geleden.

De klanten service heeft toegezegd dat ik deze week een nieuwe 4g modem zou krijgen , maar heb helaas nog niets gezien en gehoord! Kan wel weer bellen maar ik hoop dat dit sneller gaat!

Zie trouwens ook niets in mijnkpn.

Kan 1 van de moderators misschien zien of het of het wel allemaal goed doorgekomen is?

Misschien wil ik wel te snel, maar het is zo de 19e januari en zit niet graag zonder internet,

Alvast bedankt!

Mvg

Ron

Reputatie 7
Badge +30

Hi Ron, heb je wel een bevestiging gehad? Ik zie wel dat je mobiele abonnement verlengd is, maar voor wat betreft de vast diensten zie ik geen verandering. Het advies is toch even om opnieuw te bellen. 

Hoi Marcia, 

Klopt heb mijn telefoon verlengd.

Zal morgen dan wel even bellen, heb verder nog geen bevestiging gehad!

Bedankt voor het nakijken!

 

Reputatie 7
Badge +30

Yes, geen probleem natuurlijk. Hopelijk heb je 'm alsnog snel in huis!