Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Huawei B525 ontvangen, Experiabox nog nodig?

Reputatie 1
Dag,

In het kader van snel internet in buitengebied heb ik mijn Huawei B525 ontvangen. Dit scheelt inderdaad behoorlijk! Op de doos staat echter dat je ook tv, telefoon, etc. hier op aan kan sluiten. Is dat al zo? Of heb ik mijn ExperiaBox voorlopig nog nodig en is deze B525 ter voorbereiding op dit project en word ik, als KPN klant, hier nog nader over geïnformeerd? https://tweakers.net/nieuws/131407/kpn-wil-combinatie-van-dsl-en-4g-testen-bij-2500-klanten-in-het-buitengebied.html.

Ik hoor het graag even.

Groeten,
Jacco
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 12 november 2017, 17:39

Je kan geen TV en telefoon op de B525 aansluiten. Wel op de Experiabox. De Experiabox heb je nodig om je DSL lijn te gebruiken.
Voor wat betreft de test, dat is nu voor een selecte groep mensen. Die worden daarover geinformeerd. Later zal het waarschijnlijk voor een grotere doelgroep beschikbaar zijn en kunnen mensen die hier eerder niet voor uitgekozen waren ook meedoen.

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 6
Badge +27
Je kan geen TV en telefoon op de B525 aansluiten. Wel op de Experiabox. De Experiabox heb je nodig om je DSL lijn te gebruiken.
Voor wat betreft de test, dat is nu voor een selecte groep mensen. Die worden daarover geinformeerd. Later zal het waarschijnlijk voor een grotere doelgroep beschikbaar zijn en kunnen mensen die hier eerder niet voor uitgekozen waren ook meedoen.
Reputatie 1
Dank voor je snelle reactie Robin! Duidelijk.

Reageer