Beantwoord

Huawei smartwatch levering vertraagd

  • 9 January 2020
  • 5 reacties
  • 279 keer bekeken

Badge

Ik heb vorige week een huawei smartwatch besteld op jullie site, daar stond vandaag voor 21:00 besteld morgen in huis. Helaas kreeg ik de volgende dag een mailtje dat het horloge niet op voorraad was. Maar even gebeld met de klanten service maar die wisten niet eens dat ze horloge,s verkochten en konden me geen antwoord geven over de eventuele levertijd. Nu zat er ook een actie op dat je er gratis oortjes van Huawei bij krijgt als je het horloge voor 5 Januari besteld en voor 18 Januari laat registreren. Nu hoop ik dat dit nu nog wel geld. Trouwens staat er nog steeds op jullie site vandaag voor 21:00 besteld morgen in huis maar dat klopt dus niet (misleiding).

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 20 January 2020, 10:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @tctop, welkom! Ik zie de smartwatch niet op de lijst voor ‘niet op voorraad’, dus ik vind het raar dat je 'm nog niet binnen hebt! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en het ordernummer onder ‘persoonlijke opmerkingen’ plaatsen? Dan kijk ik met je mee. 

Badge

ingevuld….

Reputatie 7
Badge +30

Yes, bedankt! Ik heb de collega's van de orderverwerking om een update gevraagd. Zodra ik meer hoor, laat ik het je weten.

Badge

Wat een vreselijke slechte service van jullie, ik heb onderhand wel 5 keer gebeld en me op dit forum aangemeld. Op 3 Januari een product besteld wat op voorraad is en ik krijg het maar niet geleverd.

Gister nog maar eens gebeld, ja meneer het horloge hebben wij gewoon op voorraad maar ik kan niks van uw bestelling terug vinden. Maar het geld is wel op 3Januari van mijn rekening afgeschreven. Marcia ik moest van jou mijn gegevens aanvullen en dan zou jij ook even gaan kijken wat er aan de hand is maar dat is ook alweer 5 dagen geleden….

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb inmiddels een reactie gekregen, @tctop. Mijn collega geeft aan dat wij 30 januari weer een nieuwe voorraad verwachten. De smartwatches staan niet op de beschikbaarheidslijst die we voor mobiele telefoons hebben, je bent hier dus niet goed over geïnformeerd, ben ik bang. Mijn excuses hiervoor.Â