Beantwoord

Huidige contract afgelopen, krijg ik een nieuwe aanbieding?

  • 25 November 2021
  • 10 reacties
  • 260 keer bekeken

Contract is afgelopen krijg ik nog een nieuwe aanbieding anders ga ik naar andere provider

icon

Beste antwoord door Anonymous 25 November 2021, 16:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hallo @Cesare g , je contract loopt niet af, maar wordt na de vaste contractperiode van (meestal) 1 jaar omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand.

Cadeaus en/of kortingen gelden alléén voor nieuwe klanten, zoals jij dat een jaar geleden ook al gehad hebt, dus helaas niet voor bestaande klanten.

Bestaande klanten hebben maandelijks speciale aanbiedingen van KPN, zie de nieuwsbrief. Onlangs is het pluspakket gratis geworden als je aan de voorwaarden voldoet, dat scheelt toch weer €6,99 of €1,99 (inclusief entertainmentkorting) per maand en de entertainment-korting mag je dan weer voor een ander pakket gebruiken.

*Admin: aanmelden voor de nieuwsbrief kan hier

Hoi @Cesare g en @JanD en andere

Contract is afgelopen krijg ik nog een nieuwe aanbieding anders ga ik naar andere provider


Gelukkig zijn er veel te vinden.
Zal ze even op een rijtje voor je zetten.

Deze dus:

  • Ziggo.
  • KPN.
  • Caiway.
  • Youfone.
  • XS4All.
  • Online.nl.
  • T-Mobile.
  • Budget Thuis.

Of ze allemaal nog werkzaam zijn, geen idee.

Hopelijk horen we van jou wie er van de markt verdwenen is.:wink:
Jij gaat toch op onderzoek uit.

Veel succes tijdens het zoeken naar een andere provider @Cesare g 
 

Er zijn op dit moment black friday aanbiedingen bij KPN.

https://www.kpn.com/aanbiedingen/black-friday

Ja alleen voor nieuwe klanten

Als je verlengd krijg je toch 2.50 euro extra korting op je abbonement of extra MBs. Je kunt ook even bellen en dan op basis van het abbonement wat je wil misschien een extra euro korting krijgen. Dat is bij mij wel het geval geweest. Op het duurste abbonement 3.50 euro korting.

Hoi @Jeroen Ruiter en anderen
 

Als je verlengd krijg je toch 2.50 euro extra korting op je abbonement of extra MBs. Je kunt ook even bellen en dan op basis van het abbonement wat je wil misschien een extra euro korting krijgen. Dat is bij mij wel het geval geweest. Op het duurste abbonement 3.50 euro korting.


Een bedrag aan korting wat uiteindelijk al bij jou totaalprijs inbegrepen is.
Uiteindelijk reken je het zelf mee af Jeroen,

En de cliënten die nergens om vragen, die betalen mee voor de mensen die zeuren om meer.

KPN is een Commercieel bedrijf. 
En daarbij,  alles wat ze weggeven aan jou en anderen klanten.
Verdwijnt uit de winst en uit de goodie-bag voor de aandeelhouders.

Die komen ook een keer per jaar bij elkaar (dacht ik) om te horen en te kijken wat het afgelopen jaar gebracht heeft.
Winst of verlies.
En bij veel verlies kan KPN minder investeren in zaken die er echt toe doen.

Natuurlijk tellen we mee bij KPN dat kun je zien aan ons abonnement nummer.

In mijn KPN
op je maandelijkse factuur
In de omschrijving van de afboeking op je bankrekening

 

Hoi @Jeroen Ruiter en anderen
 

Als je verlengd krijg je toch 2.50 euro extra korting op je abbonement of extra MBs. Je kunt ook even bellen en dan op basis van het abbonement wat je wil misschien een extra euro korting krijgen. Dat is bij mij wel het geval geweest. Op het duurste abbonement 3.50 euro korting.


Een bedrag aan korting wat uiteindelijk al bij jou totaalprijs inbegrepen is.
Uiteindelijk reken je het zelf mee af Jeroen,

En de cliënten die nergens om vragen, die betalen mee voor de mensen die zeuren om meer.

KPN is een Commercieel bedrijf. 
En daarbij,  alles wat ze weggeven aan jou en anderen klanten.
Verdwijnt uit de winst en uit de goodie-bag voor de aandeelhouders.

Die komen ook een keer per jaar bij elkaar (dacht ik) om te horen en te kijken wat het jaar gebracht heeft.
Winst of verlies.
En bij veel verlies kan KPN minder investeren in zaken die er echt toe doen.

Natuurlijk tellen we mee bij KPN dat kun je zien aan ons abonnement nummer.

In mijn KPN
op je maandelijkse factuur
In de omschrijving van de afboeking op je bankrekening

 

Ik heb naast husselkorting (voordeel) en de prijs die geld op het moment van afsluiting nog extra 3.50 korting al jaren op de factuur staan. Als ik wissel van pakket vervalt wel die korting.

Hoi @Jeroen Ruiter, en anderen.

Citaat uit jou bericht:
Ik heb naast husselkorting (voordeel) en de prijs die geld op het moment van afsluiting nog extra 3.50 korting al jaren op de factuur staan. Als ik wissel van pakket vervalt wel die korting.

Als jij denkt dat het zo is, dan is iedereen bij KPN blij.
En jij gelukkig.

En daarom gaat het @Jeroen Ruiter uiteindelijk gaat het om de hoeveelheid
endorfines die bij jou vrijkomen als je naar je maandelijkse factuur kijkt.
En denkt dat heb ik toch mooi in mijn zak gestoken.

Ik denk, en weet dat het anders is.
I rest my case :joy:  Ik laat het rusten

@genetic ik begrijp wat je bedoelt. Alleen als ik er niet om had gevraagd dan had ik toch net even 3.50 euro meer betaald. Toch?

Als je verlengd krijg je toch 2.50 euro extra korting op je abbonement of extra MBs. Je kunt ook even bellen en dan op basis van het abbonement wat je wil misschien een extra euro korting krijgen. Dat is bij mij wel het geval geweest. Op het duurste abbonement 3.50 euro korting.

Hallo @Jeroen Ruiter , het gaat niet om een mobiel abo voor @Cesare g maar om een thuisabo.

Â