Vraag

Huidige Experia Box omruilen voor KPN Box 12

  • 1 December 2021
  • 13 reacties
  • 472 keer bekeken

ik wil graag weten of ik als bestaande klanten de kast kan omruilen voor box 12.

Anders is het simpel zeg ik m'n abonnement af en sluit ik nieuwe af

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 


13 reacties

Reputatie 7
Badge +10

welk modem heb je nu?

Reputatie 7
Badge +22

Anders is het simpel zeg ik m'n abonnement af en sluit ik nieuwe af

Dan zit je wel zo een paar weken zonder internet. Want volgens mij kun je pas een nieuw abonnement afsluiten als het oude daadwerkelijk stopgezet is en je geen internet meer hebt.

Reputatie 7
Badge +10

Dan zit je wel zo een paar weken zonder internet. Want volgens mij kun je pas een nieuw abonnement afsluiten als het oude daadwerkelijk stopgezet is en je geen internet meer hebt.

Daarbij is het ook zo dat andere providers ook niet heel makkelijk altijd het nieuwste modem geeft.Iemand van mijn familie zit bij ziggo en krijgt ook niet de nieuwste.Dus als je overstapt naar ziggo(of iets anders) heb je over een tijdje weer hetzelfde probleem.

Reputatie 7
Badge +15

Is je verbinding wel geschikt voor de box 12? En waarom zou je em willen? Kpn heeft betere modems.

Op het forum helpen klanten elkaar en als wij er niet uitkomen kan een medewerker bijspringen. De manier waarop u gesprek begint had wat mij betreft anders gekund. Wat is het probleem en hoe kunnen wij u helpen. Heeft u problemen met de huidige Experiabox?

Op deze manier kunt u heel problemen met de router oplossen.

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm

 Goedenavond beste.   mijn reactie had anders gekund. zat stukje frustratie in..... ik wil graag van box verwisselen ivm de verbinding die gewoon steeds minder word . Zal denk ook zijn omdat je ook gewoon steeds meer vraagt van zo'n kastje.  ik heb de Reviews over de box 12 gelezen en daarin staat dat die geschikt is en ook meer aankan en een betere wifi heeft?

 

graag hoor ik jullie bevindingen  alle hulp is welkom 

De V10 is het beste modem maar bij een defect exemplaar zal u niet gegarandeerd een bepaald type krijgen. Welk model heeft u nu? Sommige modellen worden namelijk gratis vervangen.

 

we hebben nu de v10 inderdaad 

merk gewoon dat de wifi steeds vaker wegvalt en in ons huishouden  is qua situatie verder niks veranderd :thinking:

In u situatie misschien niet maar in de omgeving kan veel wijzigen. De V10 is het beste modem volgens veel klanten.

 

Waar ervaart u slechte wifi? Vertelt u eens iets meer over de situatie. Hangt de router bijvoorbeeld in de meterkast of staat deze in de woonkamer?

De router staat in woonkamer.  We hebben al langer dat wifi op 2e verdieping slecht is.

maar sinds enkele weken steeds vaker nu gewoon in woonkamer ook.  en dan begrijp ik dat ze zeggen neem wifi versterkers. maar is dat dus de oplossing (enige) of zijn er meer mogelijkheden.  En ik ben niet gewend dat als ik ze bel ze gewoon niet te bereiken zijn....

ik lees het morgen wel verder.  ik wil iedereen bedanken voor de tijd.  ik ga ze morgen maar weer is proberen te bellen. 

 

groetjes en welterusten voor nu.

Reputatie 7
Badge +9

Als de v10 moeite heeft om de 2e verdieping te bereiken, zal de Box12 alleen dat ook niet lukken.

Wil je het goed krijgen, dat zul je toch echt met versterkers bezig moeten.

 

Maar als je in de woonkamer ook uitval ervaart is er misschien meer aan de hand. Verlies je dan zichtbaar wifiverbinding? Of word het traag?

 

Gaat het om een glasvezel of koperverbinding?

Reputatie 6
Badge +9

Hoi @eulink en welkom hier op het forum :)

We ruilen een Experia Box alleen maar om wanneer deze defect is en daarbij is de Box 12 niet geschikt voor elk type verbinding. Wat ik je sowieso nog aan wil raden is om ook eens aan de slag te gaan met de KPN Wi-Fi Manager. Deze tool kan je helpen om de Wi-Fi thuis te optimaliseren, laat je ons weten wat hier verder uit is gekomen?

Reageer