Beantwoord

Huisnummer toevoeging ontbreekt op fourstack/KPN.com

  • 13 April 2019
  • 8 reacties
  • 1242 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Hi!

Wij zijn een paar maanden geleden verhuisd naar een nieuw appartement in een oud bank gebouw. Omdat hier nog geen ISRA punt was is deze nieuw aangelegd. Nu bestaat mijn adres alleen nog niet in fourstack en dus ook niet in de postcodezoeker op kpn.com. Alles werkt nu zoals zou moeten, alleen is het niet handig dat het ook daar klopt? Uiteindelijk voor de volgende bewoners, of als ik gewoon wil kijken wat er max. bij mij beschikbaar is.

Het is wel zo dat de KPN hoofdkabel van het gebouw op een ander adres binnenkomt (om het hoekje), daar heeft de KPN monteur een aansluitdoosje geplaatst en heb ik zelf de kabel in de kruipruimte doorgetrokken naar mijn eigen meterkast (de grondploeg van VolkersWessels kwam niet opdagen).

Volgens webcare staat alles goed in het systeem, nu fourstack nog 😁, of moet ik gewoon wat meer geduld hebben?

Alvast bedankt!

Michael
icon

Beste antwoord door Marina_ 19 April 2019, 11:27

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @mmichael1991, Ik kan nagaan hoe het nou zit. Gaat het over het adres in je forumprofiel? Zo niet, zou je dit adres dan willen toevoegen? Dan kan ik jouw vraag vast en zeker beantwoorden 🙂
Reputatie 2
Badge
Hi @Marina_,

Het adres wat nu in mijn profiel staat klopt inderdaad!

Alvast bedankt 😀
Reputatie 7
Badge +21
@mmichael1991, ik neem het even over van Marina want zij is enkele dagen vrij. Het adres is inderdaad niet bekend in Fourstack, dus ik ga onze collega's even navraag doen hoe het precies zit!
Reputatie 2
Badge
@Susan_ En wij maar werken 😋. Dankjewel alvast, ik wacht het af!
Reputatie 7
Badge +21
@mmichael1991, hahaha yep 😄 Al heeft Marina het zeker wel verdiend 😊 Ik heb nog geen bericht terug, maar ga er vanuit dat dit vandaag of morgen nog wel komt!
Reputatie 7
Badge +19
@mmichael1991, maar ik ben er weer en heb inmiddels meer informatie voor je. We hebben hier te maken met een verzamelpand waar meerder adressen dezelfde IS/RA gebruiken. De IS/RA staat geregistreerd op het adres die ik je in een privébericht stuur. Dat zie je ook terug als je eigen adres invult op deze website (Kadaster kijk). Als je hier vragen over hebt, laat je het dan weten?
Reputatie 2
Badge
@Marina_ Dankjewel! Het klopt inderdaad dat op dat adres (wat overigens officieel niet meer bestaat) de hoofdaansluiting zit. Iedereen die een DSL verbinding gebruikt in dit pand is op deze aansluiting aangesloten (ik kan je een foto sturen). Zo ook letter A, deze is wel gewoon als correct adres te vinden in Fourstack. Kan mijn adres daar ook niet bij komen? Hoe kan een volgende bewoner dan bijv. KPN aanvragen?
Reputatie 7
Badge +19
De adressen moeten worden aangepast door het Kadaster, daar hebben wij geen invloed op. Je adresgegevens staan in ieder geval bij ons goed in het systeem, waardoor ik geen bijzonderheden verwacht. Als dit wel zo is, kun je mij altijd weer benaderen.

Reageer