Hulp bij koppelen website naar domein

• 27 december 2013
  • 6 reacties
  • 3356 keer bekeken

Beste,

Ik heb onlangs een website gebouwd met online programma Wix. Nou ik wil mijn website van wix koppelen aan mijn domeinnaam van Kpn en dat is voor mij als leek niet makkelijk. Ik heb bij wix een betaald account, dus heb het recht de website die ik gebouwd heb te uploaden. Als ik daar aangeef; connect my domain staat kpn niet in de lijst van aanbieders. Dus ik klik overige. Daar word aangegeven dat ik mijn ''name servers'' moet veranderen naar NS1.WIX.COM en NS2.WIX.COM.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik die name servers verander bij Kpn? Of misschien een andere manier om mijn gebouwde wix site koppel aan mijn kpn domein.

Alvast vriendelijk bedankt,

Sander.

6 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Beste Sander, 

Welkom op het forum! Ik haal het volgende uit je vraag: Je hebt momenteel een website bij Wix en wilt deze laten doorverwijzen naar het webadres van KPNKlopt dit? Indien je wens toch anders is, dan lees ik graag de aanvulling!

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn, KPN Webcare. 

Beste Boudewijn,

Dankjewel! Klopt helemaal. Ik heb een site gebouwd bij wix en wil die nu doorverwijzen naar mijn domein bij KPN. Ik hoor graag je uitleg,

Vriendelijke groet,

Sander.

Hallo, ik heb nu exact hetzelfde probleem als bovenstaande. Helaas lees ik hier geen antwoord. Dochter heeft voor mij naar KPN gebeld, maar die hebben haar een verkeerd antwoord gegeven (had te maken met homepage) Kortom, heb een wix website aangemaakt en krijg van wix twee codes door, die ik bij KPN moet zien te koppelen. Dochter heeft een alternatieve koppeling gemaakt, dus website is nu wel online, maar niet met mijn domeinnaam en ik kan nu veel dingen niet inschakelen, omdat er geen officieel koppeling is. Wie kan mij helpen?
Reputatie 7
Badge +30
Heb je een domein bij KPN dan? Want voor consumenten biedt KPN volgensmij geen domein aan.
Ja, ben klant bij KPN en heb beide domeinnamen gekocht bij KPN/Cloudservice, een .com adres en een .nl.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Rinkies, welkom op het forum! Ik zie dat je naast dit topic ook een eigen topic hebt aangemaakt. Mijn reactie kun je daar vinden 🙂

Reageer