Beantwoord

Hulp bij slechte wifi verbinding

  • 3 March 2021
  • 5 reacties
  • 54 keer bekeken

mij wifi zo slecht

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 4 March 2021, 12:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Van harte welkom op het forum, @jurrap! 

Je hebt een kort maar krachtig bericht achtergelaten en dat roept zoveel vragen op, voordat wij hiermee aan de slag kunnen gaan! :wink: Ik heb 2 goede tips voor jou:

  1. Onze servicepagina met uitleg over het verbeteren van wifi
  2. Wij hebben een topic met uitleg en oplossingen voor trage en wegvallende wifi

Mocht je niet verder komen met deze tips, dan hoor ik het graag van jou!

alls gedaan

Reputatie 7
Badge +16

Kun je uitgebreid omschrijven wat je precies gedaan hebt en of er iets resultaat heeft gehad? Mocht dit niet lukken, dan kun je ook bellen met mijn collega's op 0800-0402: zij kunnen dan samen stappen met je doorlopen!

ik hed alls door genomen met kpn geen

beter wifi 

ik vroeg ander moder 12 het antwwoord was nee 

Reputatie 7
Badge +16

We helpen je graag verder via het forum, dan hebben we wel meer informatie van jouw nodig, anders is bellen of chatten toch een beter idee! Van welk modem maak je gebruik en hoe ziet je thuisnetwerk eruit? Wat is er precies slecht aan de wifi verbinding?Â