Beantwoord

Hulp gevraagd bij problemen met de wifi

  • 21 June 2022
  • 4 reacties
  • 39 keer bekeken

Hoe is het mogelijk om met wifi problemen alleen een bandje te kunnen luisteren als je belt? Ik weet dat kpn aan de wat duurdere kant is, maar daar verwacht ik wel service voor.

Is het alleen mogelijk om korting en de nieuwe experia box te krijgen, door het abonnement op te zeggen en een nieuwe af te sluiten?

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 24 June 2022, 16:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Paulkuij KPN is gewoon telefonisch bereikbaar via 0800 0402, gratis.

Opzeggen en opnieuw afsluiten heeft alleen zin als je minimaal een ½ jaar geen klant van KPN bent geweest, dan zit je dus een half jaar zonder, dat moet je dus maar willen/kunnen.

 

"Gewoon" ben ik niet met je eens, pas na een een paar keer proberen en zorgen dat het bandje mij niet goed kon verstaan kreeg ik pas een medewerker aan de lijn, die waarschijnlijk gewoon een goedkope student is niet snapt hoe het werkt, ook als ik naar een kpn winkel ga wens ik normaal geholpen te worden en niet dat als eerste reactie is dat ik maar moet bellen

 

dus ik denk dan dat kpn dus helemaal geen optie meer is. 

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Paulkuij! Vervelend dat de wifi niet wil werken. En vooral ook dat het dan niet goed lukt met ons in contact te komen. 

Ik help je graag bij kijken wat er aan de hand is. Je geeft aan dat je de Wifi Manager al gedaan hebt. Die gaf dus aan dat wifi versterkers de oplossing is?

Maakt het voor de kracht van de wifi ook nog uit hoe ver je van her modem af bent? En welke Experia Box heb je?

Laat het hier weten dan kijk ik met je mee. 🙂

 

Reputatie 7
Badge +17

@Paulkuij omdat ik geen reactie meer gekregen heb ga ik er vanuit dat je een oplossing gevonden hebt voor het probleem met de wifi. Daarom sluit ik het topic. Mocht je toch nog hulp nodig hebben om de wifi te verbeteren laat het dan hier weten. Laat dan ook weten wat het antwoord is op de vragen in de bovenstaande reactie. 🙂