Beantwoord

hussel compleet

  • 5 November 2019
  • 20 reacties
  • 959 keer bekeken

Reputatie 1

Beste ik heb KPN compleet voor ruim €77,- 

Als ik compleet gewoon opzeg en opnieuw start bij de hussel kom ik op €71,- uit inculsief spotify family.

Ik heb dan wel €5,- korting om ik ook een telfort telefoon heb.

 

Dus gewoon KPN compleet overzetten naar de hussel kan eigenlijk niet en is veel duurder. Moet ik nu echt KPN opzeggen en vervolgens weer opnieuw aanvragen maar dan met Hussel???

icon

Beste antwoord door Jiske_ 6 November 2019, 15:07

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7

Weet je het zeker dat je de berekening goed gedaan hebt?

Plaats anders eens screenshots van jouw huidige KPN Compleet abonnement en jouw gehusselde abonnement.

Reputatie 7
Badge +24

Die 71 euro, is dat niet alleen de eerste paar maanden met actiekorting? (die u dus niet zou krijgen)

"Dus gewoon KPN compleet overzetten naar de hussel kan eigenlijk niet en is veel duurder. Moet ik nu echt KPN opzeggen en vervolgens weer opnieuw aanvragen maar dan met Hussel???"

Wat bedoelt u hiermee? Natuurlijk kun je het huidige abonnement "verlengen" of "overzetten" naar hussel. Je huidige KPN abonement opzeggen en meteen weer een nieuw hussel abonnement afsluiten kan natuurlijk ook, maar daar schiet je qua prijs niets mee op. Als het goed is. Of je moet eerst ff een jaartje naar een andere provider gaan. Dan krijg je weer welkomskorting als je terugkomt bij KPN.

Reputatie 5
Badge +7

Hi @kompagne, Ik lees dat @wjb  en @Nick83  veel goede vragen hebben gesteld. Wat bedoel je inderdaad met dat je de compleet niet kan overzetten naar de Hussel?  We horen het hier graag 🙂

Reputatie 1

Hoi,

 

Ik kan het wel overzetten, maar het is veel duurder dan mijn abonnement ‘compleet’ opzeggen en Hussel aanvragen alsof ik een nieuwe klant ben.

 

gr. Ad

Reputatie 1

 

Reputatie 1

dat is dus zonder spotify family €77,86 

Hieronder de Hussel MET spotify family €71.49

 

Reputatie 5
Badge +7

@kompagne Buiten de actie korting hoor je voor de Hussel dezelfde prijs te betalen dus die €71.49 p/m Hier valt alleen wel je pluspakket weg. De bedragen die je noemt uit de aanbieding op de site horen bij de introductie-aanbieding voor nieuwe klanten. Dat is eenmalige aanbieding en je zult ooit ook zo’n aanbieding hebben gekregen. 

Reputatie 7

dat is dus zonder spotify family €77,86 

Hieronder de Hussel MET spotify family €71.49

 

 

Met KPN Hussel ga je voor hetzelfde pakket met Spotify Family geen €71,49 betalen maar €80,48 als je jouw vaste telefoonnummer wilt behouden en anders €78,48.

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik snap eigenlijk niet dat je nu 77,86 betaald. Want je hebt een gewoon standaard pakket zonder extra opties. Als ik dat goed zie. Ik dacht dat voor een kaal standaard pakket iets van 62,50 ofzo betaald moest worden? :rolling_eyes:

Reputatie 7

Ik dacht dat voor een kaal standaard pakket iets van 62,50 ofzo betaald moest worden? :rolling_eyes:

Dat is voor Alles-in-1 Standaard, hier is sprake van een nog oudere abonnementsvorm met de naam "Alles-in-1 Glasvezel Standaard".

Reputatie 7
Badge +24

Ik dacht dat voor een kaal standaard pakket iets van 62,50 ofzo betaald moest worden? :rolling_eyes:

Dat is voor Alles-in-1 Standaard, hier is sprake van een nog oudere abonnementsvorm met de naam "Alles-in-1 Glasvezel Standaard".

Ok. En Glasvezel Standaard is anders dan de normale Standaard pakket dan? Wat is het verschil?

Reputatie 7

Ik dacht dat voor een kaal standaard pakket iets van 62,50 ofzo betaald moest worden? :rolling_eyes:

Dat is voor Alles-in-1 Standaard, hier is sprake van een nog oudere abonnementsvorm met de naam "Alles-in-1 Glasvezel Standaard".

Ok. En Glasvezel Standaard is anders dan de normale Standaard pakket dan? Wat is het verschil?

Bijvoorbeeld dat er nog sprake was van symmetrische snelheden bij die oudere abonnementen.

Reputatie 1

dat is dus zonder spotify family €77,86 

Hieronder de Hussel MET spotify family €71.49

 

 

Met KPN Hussel ga je voor hetzelfde pakket met Spotify Family geen €71,49 betalen maar €80,48 als je jouw vaste telefoonnummer wilt behouden en anders €78,48.

 

Ok. Helder. Ik heb geen plus pakket en vaste telefoon nodig. Dan zou het het totale bedrag uitkomen op €71.49. Klopt dus precies met wat ik eerder stelde. Maar hoe is het nu te regelen dat ik hiernaartoe overstap vanuit mijn huidige pakket. Het probleem is juist dat dat niet gaat. Ik moet mijn huidige pakket opzeggen en dan het Hussel pakket als een nieuwe gebruiker aanvragen volgens mij. Doe ik dat netjes via MIJN KPN dan kom ik op hele andere bedragen….. Als u mij kan helpen over te stappen van mijn huidige pakket naar De Hussel met spotify family, dan heeeel graag.

Reputatie 7
Badge +24

Opzeggen wil je niet, want dan zit je zo 14 dagen zonder internet…

Volgens mij moet je gewoon vanaf de startpagina van KPN een nieuwe abonnement afsluiten. Het systeem ziet dan dat er een abonnement actief is op het adres en verlengd dat. Maar ik weet het niet zeker. Anders ff bellen.

Reputatie 5
Badge +7

Hi @kompagne, als het via mijn KPN niet werkt kan je het via de Live chat regelen of telefonisch op 0800-0402. Het afsluiten van een nieuw abonnement op onze website is niet handig. Het systeem maakt hier niet automatisch een verlenging van en dan zit je met 2 contracten. Opzeggen is ook niet nodig, we kunnen je huidige abonnement omzetten naar een Hussel contract :slight_smile:

Reputatie 7

Opzeggen is ook niet nodig, we kunnen je huidige abonnement omzetten naar een Hussel contract :slight_smile:

Maar dan heb je dus geen korting gedurende de eerste maanden en ik denk dat TS toch ook wel een beetje hoopt in aanmerking te komen voor die korting.

Reputatie 5
Badge +7

Dat kan ik me voorstellen er geld alleen wel een actievoorwaarde : 
Het actieaanbod geldt voor nieuwe Internet klanten, die de afgelopen 6 maanden geen Internet van KPN hebben afgenomen.

 

Dus met het opzeggen + opnieuw aanmelden ben je verder van huis dan het omzetten, je zal dan 6 maanden moeten wachten om gebruik te maken van de korting. @kompagne  ben je er inmiddels wel uitgekomen met de Hussel? 

Reputatie 1

Dag jiske,

 

Nog niet. Maar vandaag ga ik het weer proberen via de telefoon of ik de Hussel kan krijgen inclusief spotify voor €71.49.

 

“Do the hustle”, maar ik dus niet. Heb KPN compleet, 3 Digintennes (yep 5 tv's ;-)) en 3 mobiele telefoons, waarvan 2 met goedkoopste abonnement en MB's delen vanaf mijn mobieltje (Ik heb 20 Gb dus kan wel wat missen aan vrouw en kind).

De reacties zo lezend is Hussel óf duurder dan KPN Compleet, of even duur  (of ietsje goedkoper) maar dan heb je wel een uitgekleed pakket. Breng dus per maand ruim 141 Euro naar KPN.

Als ze KPN Compleet maar niet gaan afschaffen ten faveure van KPN Hussel. Het zou voor mij een reden zijn om met alles naar een andere provider over te stappen.

Reputatie 7

Als ze KPN Compleet maar niet gaan afschaffen ten faveure van KPN Hussel. Het zou voor mij een reden zijn om met alles naar een andere provider over te stappen.

KPN Compleet bestaat feitelijk niet meer. Ja, zolang je niets aan een abonnement verandert zullen de KPN Compleet voordelen actief blijven maar zodra je een abonnement verlengt zullen voor dat abonnement de KPN Hussel "voordelen" gelden.

Ik betaal nu inclusief KPN Compleet korting €5,23 voor het kleinste dataonly abonnement van 500MB.

Door dit abonnement heb ik het pluspakket (€9,99) gratis en feitelijk bespaar ik dus per maand €4,76 door €5,23 extra te contracteren.

Mijn zoon heeft nu dus in zijn dual-sim telefoon voor min €4,76 1000MB (KPN Compleet verdubbeling) tot zijn beschikking.

Reageer