Vraag

Hussel korting ontbreekt

  • 7 January 2021
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

Ben gebruiker van KPN internet & KPN mobiel. Heb vorige maakt mijn Spotify abonnement omzet naar KPN omdat er sprake is van hussel korting van 5 euro, helaas kan ik deze korting niet vinden op mijn internet factuur. Op het forum zie ik dat dit vaker misgaan. Wat kunnen jullie voor me doen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Gorgie, het is helaas druk op het forum. Vandaar dat je nu pas een reactie krijgt van een KPN moderator. De entertainmentkorting die voor jou geldt wordt niet goed in mindering gebracht. Zou je jouw profiel willen invullen, dan kan ik voor je kijken naar een oplossing. 

Goede middag Jeroen,

Sorry voor mijn late reactie, heb mijn profiel inmiddels ingevuld.

Opmerking; ten tijde van het afsluiten van mij telefoon abonnement stond de hussel korting nog vermeld. Nu zie ik op de website dat ex Telfort / xs4all klanten niet meer in aanmerking komen,

terwijl dit bij het aanmaken van mijn telefoon abonnement voor mij één van de redenen was

om voor KPN te kiezen.  Lijkt wel politiek, de regels veranderen terwijl je al gekozen hebt. :relaxed:

Hallo KPN,

ook voor mij geldt: nog geen entertainmentkorting zichtbaar. Graag herstellen.Â