Beantwoord

Hussel voorwaarden

  • 9 October 2019
  • 7 reacties
  • 1119 keer bekeken

Op internet lees ik dat KPN Hussel gaat introduceren. Als trouwe abonnee (al 20 jaar) ga ik er van uit dat ik door KPN uitvoerig wordt voorgelicht over de concequenties die dat voor mijn abonnement heeft. Dat het duurder wordt met minder faciliteiten is mij ondertussen wel duidelijk maar ik wil een afweging kunnen maken of het lonend is over te stappen naar een andere aanbieder.
icon

Beste antwoord door Susan_ 11 October 2019, 09:48

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Er zijn geen concequenties en de prijs veranderd niet zolang je zelfs niets veranderd. Het is niet zo dat iedereen nu over gezet word naar hussel ofzo.
Dank je voor je reactie. Het klinkt geruststellend😉
Op de Hussel-pagina kun je meer informatie vinden. Of je met een oud abo gerustgesteld zou moeten zijn moet je zelf afwegen. Wellicht ben je met een nieuw Hussel-abo goedkoper uit.
Reputatie 7
Badge +10
KPN heeft de laatste jaren wel vaker haar abonnementen veranderd. Daarbij is het altijd zo geweest dat bestaande abonnementen op de oude manier doorliepen en de veranderingen alleen golden voor nieuwe klanten/abonnementen.
Pas als er een bepaalde wijziging gewenst is, die niet kan in dat oude abonnement, kan de klant alleen nog maar overstappen naar het nieuwe abonnement.
Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Loetje27, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Alles wat hierboven staat klopt. Zolang jij niks wijzigt aan jouw abonnement, zal je dezelfde voorwaarden behouden. Je hoeft zeker niet verplicht om! Maar voor sommige mensen is Hussel nu eenmaal voordeliger, omdat ze juist bepaalde opties wel of niet gebruiken. Op deze manier kan je jouw abonnement helemaal zelf samenstellen.

Maar nogmaals, zolang jij dit abonnement wil behouden en niks wijzigt dan gaan we er niks aan veranderen ;)

Heb je nog andere vragen, over Hussel of iets anders? Dan hoor ik het graag!

Ik lees over Hussel mobielkorting bij internet van KPN/Telfort.
Geldt dat nu, zoals voorheen, ineens niet meer voor internet van XS4ALL ???

Eerst werd het aantal Gb nog verdubbeld maar blijkbaar ook niet meer. Komt over dit alles richting klanten nog meer duidelijkheid?
Reputatie 7
Badge +21
@Faxyto, op het moment dat je niks aan je producten wijzigt blijf je de voordelen behouden die je nú hebt. Ga je jouw mobiele abonnement verlengen met een Hussel abonnement, dan verlies je deze voordelen en dien je meerdere vernieuwde producten bij KPN af te nemen om voordelen te ontvangen via KPN Hussel.

Reageer