Beantwoord

Icoontjes worden niet opgeslagen op KPN Vandaag

  • 11 July 2019
  • 3 reacties
  • 77 keer bekeken

Ik gebruik KPN Vandaag al hele tijd als startpagina. Sinds deze week heb ik een probleem, of liever gezegd: 2. Als ik nu Firefox opstart (mijn browser) krijg ik telkens het bericht van KPN dat KPN 'coockies' heeft ingesteld, en of ik daar al dan niet mee akkoord ga. Die accepteer ik dan, en dan kan ik icoontjes verwijderen en toevoegen. Maar als ik daarna de computer uitzet en op ander moment weer opnieuw opstart, zijn alle toegevoegde icoontjes verdwenen, en de verwijderde icoontjes weer terug. Nogal irritant als je die telkens weer opnieuw moet instellen / verwijderen of toevoegen.
Kan iemand mij hiermee helpen zodat ik niet telkens opnieuw icoontjes moet verwijderen en andere toevoegen?
icon

Beste antwoord door Maggy 15 July 2019, 13:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Maggy, welkom hier.

Het lijkt erop dat de website je voorkeuren niet opslaat. Na het accepteren van de cookies zou dit geen issue moeten zijn. Maak je gebruikt van Firefox in incognitomodus? Of heb je een Adblocker geïnstalleerd of een privacy extensie in Firefox?
Dank Alex voor je reactie. Gelukkig is het 'probleem' inmiddels opgelost, al weet ik niet hoe. Eerlijk gezegd zou ik ook niet weten of ik Firefox in incognitomodus gebruik? Bij mijn weten heb ik geen Adblocker geinstalleerd of een privacy extensie in Firefox. Problemen deden zich voor zonder dat ik iets had veranderd, maar gelukkig hebben deze zich ook weer uit zichzelf (?) opgelost.
Reputatie 7
Badge +24
Ik kan het ook niet verklaren. Fijn in ieder geval dat alles weer goed werkt. 🙂