Beantwoord

Iedere dag Experia box V10 resetten, WiFi uitval

  • 12 June 2019
  • 6 reacties
  • 193 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo kan iemand mij helpen met het wegvallen steeds van wifi.
ik moet iedere dag zelfs soms 2 keer per dag de experiabox uitzetten en dan weer aan omdat ik steeds geen wifi en de melding op tv krijg dat ik de modem opnieuw uit en aan moet zetten.
pfffff wordt er niet goedvan.
gebruik nu heel veel van mijn mobiele internet bundel wat toch niet de bedoeling is als ik thuis ben.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 13 June 2019, 20:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Donjadino, welkom hier.

Dit hoort zeker niet zo. Ik heb de verbinding doorgemeten en zie geen gekke dingen, ik denk wel graag met je mee.

Wel zie ik dat je gebruik maakt van switches en draadloze adapters. Zou je hier een korte schema willen plaatsen? Daarmee bedoel ik hoe alle apparatuur is aangesloten op de Experiabox. Bijvoorbeeld: Experiabox > switch > draadloze adapter > televisieontvanger. Hoe uitgebreider hoe beter voor ons hier. 🙂
Reputatie 1
Ik ben niet technisch wat dat betreft.
ik heb experiabox in de meterkast en heb toendertijd ook 3 draadloze adapters gekocht en heb 2 jaar geleden een wifi versterker van kpn erbij
Reputatie 7
Badge +24
Wat als je alle kabels volgt vanuit de Experiabox? Waar gaan ze allemaal naartoe? En via welke adapters? Dat bedoelde ik met een aansluitschema.

Het kan in dit geval ook handig zijn om met ons te bellen, 0800 0402.
Reputatie 7
Badge +24
Dondjadino, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Reputatie 1
Dondjadino, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Ja sorry ik ben op de camping en kan dan niet altijd reageren en ook niks na lopen van thuis.
zodra ik thuis ben hoort u mij zeker terug
Reputatie 7
Badge +24

Dondjadino, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Ja sorry ik ben op de camping en kan dan niet altijd reageren en ook niks na lopen van thuis.
zodra ik thuis ben hoort u mij zeker terug


Fijne vakantie, we horen graag van je.