Beantwoord

Iets misgegaan met opzeggen contract vorige provider (Ziggo)

  • 2 January 2019
  • 12 reacties
  • 209 keer bekeken

Beste KPN,

Ik kon u niet bereiken langs andere wegen, hoop dat dit voor u de handigste manier is om hier contact over te hebben.
Wij zijn klant sinds maart 2017 en nu constateerde ik (vrij laat..) dat we sindsdien ook nog steeds de rekeningen van onze vorige provider (Ziggo) ontvangen en betalen.

Ik wil u verzoeken om contact met mij te leggen en na te gaan of de opdracht tot opzegging destijds wel is uitgevoerd door KPN en Ziggo.

In afwachting van uw reactie, verblijf ik,
Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groet,

RVDB
icon

Beste antwoord door Vraag voor administratie 21 January 2019, 15:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi RVDB, welkom op het forum. Dat is een tijdje geleden inderdaad. Hier heb ik zelf helaas geen inzage in. Wél heb ik de afdeling die samenwerkt met alle providers aangestuurd om dit uit te zoeken waar het aan ligt. Ik heb zowel je mobiele als vaste nummer doorgegeven, zij zullen dit binnen 2 werkdagen oppakken.
Beste Alex_P,

Wij hebben het vaste nummer niet in gebruik. Gelieve dit nog even door te geven aan betr. afdeling.
En verder nog, zijn wij beide zeer slecht bereikbaar op onze mobiele telefoonnummers. Gelieve ajb. aan betr. afdeling door te geven dat ze mij via email op de hoogte kunnen stellen en s.v.p. een emailadres plus referentienummer te vermelden zodat ik indien nodig via email kan reageren.
Mijn emailadres is bij KPN bekend, staat vermeld bij mijn klantgegevens.

Verneem graag weer van je,
Alvast bedankt!

Groet,
Roel
Reputatie 7
Badge +24
Ga mijn best doen, weet echter niet wat de mogelijkheden zijn daar. Hou voor de zekerheid in ieder geval je mobiele telefoon in de gaten want ik durf het niet te beloven zo.
Beste Alex,

Ik heb nog geen reactie van je collega's ontvangen.
Wanneer mag ik deze verwachten?

Groet,
Roel
Reputatie 7
Badge +24
Ik verwacht in de loop van deze week, de doorlooptijd van die afdeling staat op 5 werkdagen zie ik. Laat het me weten mocht je vrijdag niets hebben gehoord.
Beste Alex,

Is prima, wanneer ik donderdag nog geen reactie heb gehad laat ik het je vrijdag langs deze weg weten.

Groet,
Roel
Beste Alex,

Het is inmiddels bijna 3 weken geleden dat ik via het kpn-forum contact heb opgenomen. De reactie van kpn (per email zoals verzocht) is tot nu toe uitgebleven. Ik vind het eerlijk gezegd te lang duren.
Wat vind jij en wat kun je ons adviseren?

In afwachting van je reactie,

Met vriendelijke groet,
Roel van der Burgt
Reputatie 7
Badge +24
Dit duurt te lang als er geen reactie is geweest, per e-mail heb ik al aangegeven het niet te kunnen garanderen. Heb je ook geen gemiste oproepen gehad op je telefoon? In dat geval ga ik nogmaals voor je bezig.
Beste Alex-P,

Ik heb zoals aangegeven geen bericht gehad.
Misschien kun jij je handen er beter vanaf trekken. Je fungeert nu als klappenvanger annex doorgeefluik en je kunt mij geen duidelijkheid geven.
Kun je mij het emailadres van de juiste collega of afdeling geven?
En mag ik van jou vernemen wat je volledige naam en achternaam is? Dan refereer ik naar ons contact en jouw pogingen om mij te helpen in contact te komen met je colega's.
Verneem het graag weer van je,

Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet
Roel van der Burgt
Reputatie 7
Badge +24
Hi Roel, klappen opvangen hoort af en toe ook bij mijn functie. Ik ga hier intern achteraan, dit hoort namelijk niet zo. Hou je telefoon dus in de gaten.
Af en toe klappen noeten vangen is mij ook niet vreemd ;)
Bedankt Alex ik heb inmiddels een collega van je gesproken en het gaat helemaal goedkomen!

Groet,
Roel
Reputatie 7
Badge +24
Fijn, heb gisteren namelijk een klacht voor je aangemaakt. Blij om te zien dat dit met spoed is opgepakt. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan doen.