Ik ben erg teleurgesteld in de service van KPN.

• 1 februari 2013
  • 1 reactie
  • 7995 keer bekeken

Ik ben erg teleurgesteld in de service van KPN bij de installatie van mijn glasvezel. Alles wat fout kan gaan is fout gegaan. Verkeerde bestelling; technische installatie, opzeggen andere contracten bij KPN; toezeggingen die niet nagekomen zijn over dat wat er wel en niet kan; Planningsafspraken die niet nagekomen zijn; niet bereikbaar zijn van klantenservice waarvoor ze bereikbaar zouden moeten zijn; niet goed omgaan met klacht c.q. niet terugbellen over klacht.

Als ik dit geweten had, was ik lekker bij UPC blijven zitten. Zeker omdat hun beeldkwaliteit ook nog beter is dan KPN. Kortom drama. En alles is nog niet zo geregeld zoals het zou moeten. Maar ik ben aan de KPN overgeleverd. Ze zouden me terugbellen over één van de klachten. Dat doen ze niet en ik kan er niets aan doen. Alleen maar hopen dat het hun welgevallig is om wel de afspraak van terugbellen nakomen.

Al met al ben ik er opgeteld dagen mee bezig en dat allemaal om klant te mogen zijn van KPN.

Drama!!!!

Ook nu, bij het kiezen van een "bord"kan ik de keuze Glasvezel alles in één niet vinden maar dat kan wellicht aan mijn boosheid liggen.

1 reactie

Als jou was zou gewoon ff afkoelen en niet zo druk maken er om, Ja er zijn fouten gemaakt maar die fouten zijn niet door jou gemaakt.

De helpdesk zelf die jou op dat momment helpt ook niet, Natuurlijk kan hij wel jou helpen dit debacle recht te zetten.

Het heeft niet echt veel zin boos te worden op de help desk en continu telefoontjes te plegen.

Dit brengt alles in de war.

Ik zou gewoon ff rustig bellen hele verhaal netjes uitleggen ook van wat jij bestelt hebt en wat je gekregen hebt, Dan weet ik zeker dat allemaal weer goed komt.

Zo niet zou je na juridisch loket kunnen gaan advies vragen.

Meestal adviseren ze je om schriftelijke brief te sturen, Hier schrijf je dan wat de klacht is en wat je van hun verwacht bv kwa oplossing en een termijn voor oplosing aka ik wil dit binnen 1 maand opgelost hebben.

Als hier niet op reageert wordt kun je dan na de rechter stappen meestal is dit niet nodig.

Ik zelf heb glas vezel 50/50 internet bellen ik zie ook nergens bij mijn glas vezel een optie om bv internet snelheid naar 100/100 te verhogen off om te zetten na alles in een, Hiervoor zul je toch na helpdesk moeten bellen.

Reageer