Beantwoord

Ik ben wachtwoord experia box kwijt

  • 24 July 2021
  • 9 reacties
  • 186 keer bekeken

Ik ben wachtwoord experia box kwijt. Hoe kom ik hier achter

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 25 July 2021, 22:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Jos S 

Als je het admin password van de webinterface kwijt bent, helpt alleen een reset van de Experia Box.
Dan wordt het wachtwoord teruggezet naar de standaard waarde, net als alle andere instellingen.

 

Tnx.

Ik zag overigens dat ik een nieuwe Experia 12 kan bestellen. Dus, volgt die route.

Dank je.

Reputatie 7
Badge +21

Waar heb je dat gezien @Jos S ? Je kan geen KPN Box 12 ‘bestellen’. Welke Experia Box heb je nu?
KPN ruilt een modem alleen om bij een defect of als die te oud is en niet meer aan de eisen voldoet. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik denk dat het een uitkomst is van de nieuwe Wifi Manager  @RBxx, is het je via die weg gelukt om een Box12 te bestellen @Jos S of kunnen we je toch verder helpen om je huidige Experia Box binnen te komen? Hoor het graag!

Reputatie 7
Badge +21

Duidelijk @Maja_ , is dat één van de nieuwe aanbiedingen van de Wifi Manager net als SuperWiFi's voor 'minder' ?

Ik heb idd een nieuwe Box12 besteld.

Bij het installeren zal ik een nieuw wachtwoord moeten aanmaken neem ik aan.

Dank jullie wel.

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb idd een nieuwe Box12 besteld.

Bij het installeren zal ik een nieuw wachtwoord moeten aanmaken neem ik aan.

Dank jullie wel.

De kans is goot dat die dezelfde netwerk naam en wachtwoord uitzend dan uw huidige box. Die staan dan bij KPN opgeslagen op een server. Zodra u de KPN Box aansluit haalt hij deze op.

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb idd een nieuwe Box12 besteld.

Bij het installeren zal ik een nieuw wachtwoord moeten aanmaken neem ik aan.

Dank jullie wel.

Hallo @Jos S als je het Admin password bedoelt, dan klopt dat. Bij de eerste keer inloggen gebruik je het Admin password van de sticker aan de achterzijde. Dan word je automatisch gedwongen om een nieuw, eigen password in te voeren. Pas daarna kan je inloggen in de webinterface.

Reputatie 7
Badge +20

Duidelijk @Maja_ , is dat één van de nieuwe aanbiedingen van de Wifi Manager net als SuperWiFi's voor 'minder' ?

Yes, afhankelijk van de situatie komt een Box12 uit de bus als een mogelijke oplossing :slight_smile:

Ik heb idd een nieuwe Box12 besteld.

Bij het installeren zal ik een nieuw wachtwoord moeten aanmaken neem ik aan.

Dank jullie wel.

Klopt! Kan wel zijn dat de oude wifi netwerkgegevens weer in ingeladen worden zoals Nick aangeeft, maar dat staat los van het admin wachtwoord.