Beantwoord

Ik betaal teveel voor mijn abonnement als bestaande klant

  • 16 October 2019
  • 4 reacties
  • 316 keer bekeken

Ik zie dat ik al geruime tijd veel teveel betaal voor mijn abonnement. 
als ik een nieuwkomer zou zijn, betaal ik veel minder voor hetzelfde. 

moet ik nu mijn abbonnemrnt opzeggen en opnieuw lid aanmelden

beetje raar dat een trouwe klant niet vanzelf minder gaat betalen
 

icon

Beste antwoord door Joran 19 October 2019, 12:37

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik zie dat ik al geruime tijd veel teveel betaal voor mijn abonnement. 
als ik een nieuwkomer zou zijn, betaal ik veel minder voor hetzelfde. 

moet ik nu mijn abbonnemrnt opzeggen en opnieuw lid aanmelden

beetje raar dat een trouwe klant niet vanzelf minder gaat betalen
 

Ik denk dat je beter je eigen topic aan kan maken. In plaats van op een 6 jaar oud topic te reageren...

Badge +17

U betaald niet te veel hoor. Nieuwe klanten krijgen een korting als welkomgeschenk. Die heeft u ook ooit gehad.

Reputatie 7
Badge +28

Welkom @BasArie, nadat je een jaarcontract hebt uitgezeten kun je het abonnement altijd aanpassen. Als je dat niet doet blijft de abonnementsprijs van het oorspronkelijke abonnement doorlopen. Je kunt in MijnKPN het abonnement wijzigen: [url=https://account.kpn.com/]MijnKPN direct inloggen | Regel alles snel & eenvoudig | KPN[/url]

Reputatie 4
Badge +5

Nou wat is te veel want als ik nu bijvoorbeeld hussel wil ga ik er 8 euro per maand op achteruit

zonder eerste maanden korting dit de normale prijs 
nu standaard alles in 1 betaal72 euro bij hussel 80 euro per maand. 
 

Verschil zit in de huur van mijn tv ontvangers 

nu gratis bij hussel 5 euro per ontvanger heb er 2 

en vast nr nu 1 euro en hussel betaal je 2 euro

dus is hoe je blijkt 

 

Reageer