Beantwoord

Ik betaal voor 200/200 glasvezel, maar krijg 100/100 via zowel wifi als kabel

  • 23 September 2022
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

Hi,

 

Ik ben sinds begin dit kalenderjaar verhuisd naar een ander appartement in hetzelfde appartementencomplex. Mijn internetabonnement van KPN heb ik meeverhuisd.

Ik heb een 200/200mbit abonnement, hier had ik in mijn vorige appartement nooit problemen mee, maar ik merk nu dat ik in mijn nieuwe appartement maar 100/100mbit binnenkrijg terwijl ik betaal voor 200/200mbit.

Ik heb meerdere malen geprobeerd iemand te spreken via zowel de chat als via de telefoon, maar ik krijg niemand te pakken. Ik betaal nu dus al bijna een halfjaar voor 200/200 terwijl ik 100/100 krijg.

 

Het liefst zou ik willen dat ik iemand van KPN te spreken krijg, maar dat lijkt onmogelijk. Wat moet ik doen?

icon

Beste antwoord door huistijger 23 September 2022, 15:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @roymass 

Waarschijnlijk zit er nog een 100MB glasvezelNT in die vervangen moet worden voor een 1Gb.
Even bellen met 0800 0402 (gratis) en het verhaal vertellen dan wordt een monteur gestuurd die er een andere NT opzet van 1Gb.

Bereikbaar op:  ma-vr tussen 08:00 - 20:00 uur, zat. 08:00 - 17:00 uur

Zon- en feestdagen gesloten

De chat is er momenteel niet
Je kunt bellen
of Facebooken
Of Twitteren

@huistijger dank voor je reactie, en hier was ik inderdaad al bang voor. :(

Zoals gezegd krijg ik ze telefonisch niet te pakken - ik probeer het via Facebook. Thanks! :)

Reputatie 7

Hoi @roymass, welkom bij ons op het forum. Er zijn verschillende manieren om met ons in contact te komen zoals huistijger al noemt inderdaad. Is het gelukt via Facebook?

Yes, het is ondertussen gelukt om contact op te nemen via Facebook! Bedankt :)