Vraag

Ik heb 500 mb, met wifi heb ik 1,84 mbs

  • 8 January 2019
  • 2 reacties
  • 156 keer bekeken

Ik heb 500 mb, met wifi heb ik 1,84 mbs speed is dat normaal

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid


2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @RUDI51, 1,84mbs is wel wat aan de lage kant. Zou je onze WiFi tuner tool eens willen doorlopen? Met deze tool krijg je wifi-advies op maat. Je kunt bijvoorbeeld wat tips krijgen om de kwaliteit te verbeteren of je krijgt het advies om een wifi-versterker te nemen. Om te bepalen wat jouw huis nodig heeft, doorloop je een aantal stappen via de Wifi Tuner. Het is belangrijk dat je de site opent op een mobiel, tablet of laptop waarmee je door het huis kunt lopen. Ik ben benieuwd naar het resultaat.

Om je WiFi extra te optimaliseren kun je de informatie en tips gebruiken uit het topic: Uitleg over WiFi en tips om jouw WiFi-verbinding te verbeteren. Vooral het stukje vanaf 'veel voorkomende problemen met WiFi' kan je helpen bij het verbeteren van je WiFi verbinding. Zoals het aanpassen van je WiFi kanaal en de servicetools die worden genoemd bij optie 2 en 3.

Hopelijk helpt de WiFi tuner of één van deze tips. Houd je mij op de hoogte?

Zou je ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik de snelheid nog meten die binnen komt op jouw adres.
Marina, bedankt voor de reactie
had al van alles uitgeprobeerd.
vanmorgen kpn monteur geweest, nieuwe experiabox v10 er neer gezet, duidelijk alles beter erop geworden, lag dus aan de v9 box.
vanmiddag gebeld met klantenservice:
al jaren problemen gehad, krijg ik de van laatste 3 maand een compesatie {de extra kosten van 200 naar 500 mb vergoed} met betrekking dat ik sinds augustus naar 500 mb ben gegaan.
dinsdag belt ziggo weer, hadden een goed aanbod voor mij!
kan van weekend er goed over denken wat ik ga doen.

Reageer