ik heb een 500/500 verbinding maar haal dit al tijden niet, kpn wil niks meer doen voor me

  • 10 June 2020
  • 32 reacties
  • 490 keer bekeken

ik heb al maanden BEKABELD een super slecht internet, ik geef dit al tijden aan bij KPN, alleen nu na een lange tijd screenshots sturen en monteurs willen ze niets meer voor me doen. Ik had een klacht ingediend en krijg dit als antwoord. Ik zit nooit op WIFI en haal gewoon de 500 niet meer en dat moet toch wel kunnen altijd zo geweest, iets afwijken mag,….lees dit, krijg ik van de helpdesk KPN.

Ik ben lastig denk ik, er wordt mij duidelijk gezegt dat er voor mij niks meer gedaan kan worden omdat ik al meerdere betaalde monteurs heb gehad, en zelfs een bos bloemen,...en nu ? Er wordt gewoon duidelijk gezegd dan moet je maar op 200mb gaan zitten.

zie ook screenshot van de speed test.

Er wordt niks meer voor me gedaan is me duidelijk op de chat gezegd ? Ik moest het hier mee doen, ik had dit ook op de fb pagina geplaatst van jullie maar dat bericht is weg ? 1326BT Almere.

 


32 reacties

Hallo @angela21178 ,

als je via onderstaande link kijkt wat is er dan op jouw adres maximaal haalbaar?:

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/

Als je bekabeld test, is dan alle overige (draadloze) apparatuur uit?

Heb je je glasmodem al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna weer opgestart?

Heb je het KPN-modem dat nu als router fungeert al eens een fabrieks reset gegeven?

Heb je de LAN-kabel tussen glasmodem en rode WAN-poort van de router al eens vervangen?

Heb je de LAN-kabel tussen router en PC al eens vervangen of via een andere LAN-poort op de router aangesloten?

Als niets tot een oplossing lijkt en KPN kan/wil je niet verder helpen  zou ik óf een officiële klacht bij KPN indienen of je abo verlagen naar een lagere haalbare snelheid óf overstappen naar een andere provider óf een reactie van een moderator op dit forum afwachten.

Succes.

 

 

 

Hallo @angela21178 ,

als je via onderstaande link kijkt wat is er dan op jouw adres maximaal haalbaar?:

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/

Als je bekabeld test, is dan alle overige (draadloze) apparatuur uit?

Heb je je glasmodem al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna weer opgestart?

Heb je het KPN-modem dat nu als router fungeert al eens een fabrieks reset gegeven?

Heb je de LAN-kabel tussen glasmodem en rode WAN-poort van de router al eens vervangen?

Heb je de LAN-kabel tussen router en PC al eens vervangen of via een andere LAN-poort op de router aangesloten?

Als niets tot een oplossing lijkt en KPN kan/wil je niet verder helpen  zou ik óf een officiële klacht bij KPN indienen of je abo verlagen naar een lagere haalbare snelheid óf overstappen naar een andere provider óf een reactie van een moderator op dit forum afwachten.

Succes.

 

 

 


Dat is allemaal al 10tal keren gedaan, zelfs met monteurs. En ik heb al zeker 2 jaar 500mb internet, dus het kan gewoon hier. hier nog een screenshot allemaal bekabeld. Ze zeggen glashard we doen niks meer voor je, serieus.

 

ook als ik hem direct op de V10 box aansluit zelfde…..dank voor je hulp.

ook als ik hem direct op de V10 box aansluit zelfde…..dank voor je hulp.

Hallo @angela21178 , graag gedaan uiteraard, waar heb je je PC normaal gesproken op aangesloten dan? Alléén wifi?

En ik heb al zeker 2 jaar 500mb internet, dus het kan gewoon hier.

Blijkbaar kan het dus niet bij jou.

Wacht s.v.p. de reactie van een moderator af voordat je verdere stappen onderneemt, die ik eerder adviseerde.

Succes.

 

 

 

 

ook als ik hem direct op de V10 box aansluit zelfde…..dank voor je hulp.

Hallo @angela21178 , graag gedaan uiteraard, waar heb je je PC normaal gesproken op aangesloten dan? Alléén wifi?

En ik heb al zeker 2 jaar 500mb internet, dus het kan gewoon hier.

Blijkbaar kan het dus niet bij jou.

Wacht s.v.p. de reactie van een moderator af voordat je verdere stappen onderneemt, die ik eerder adviseerde.

Succes.

 

 

 

 


het kan niet bij mij, waar heb je het over en ben je van KPN ? Ik zeg net dat ik al 2 jaar 500mb internet heb, wat snapte je niet ?

Hallo @angela21178 , je schrijft zelf in je reactie dat je een 500/500-abo hebt en dat het dus bij jou kan.

Ik reageerde daarop door te zeggen dat het bij jou dus niet kan, anders klaagde je niet over de te lage internetverbinding.

Ik ben een mede-forumlid net als jij, die probeert tot een oplossing te komen en géén medewerker van KPN, zelf ben ik Telfort-klant.

Er is niets wat ik niet snap.

Je schreef dat je na mijn reactie je pc rechtstreeks op de V10 had aangesloten, vandaar mijn wedervraag, waar had je de PC dan eerst op aangesloten? Alléén wifi?

 

Reputatie 7

Kan jij eens een meting de Speedtest app voor Windows 10 gebruiken i.p.v. de browser om vanaf een bekabeld aangesloten PC de snelheid te meten.

Meet daarbij met verschillende servers en in ieder geval ook eens met de server van RoutIT B.V. in Ede.

 

Hoeveel Mbps meet je dan?

we hebben ook van KPN een repeater gekregen, voor de wifi boven een soort router, staat er ook al 2 jaar en was altijd ok, wifi is sneller op me telefoon dan bekabeld op me laptop van 4000 euro ! Me laptop kan 1000mb aan…..

 

248 down 320 up

432 down 146 up

 

 

Ik heb een klacht ingediend en die vertelde me glashard dat dit het was, dat ze al genoeg gedaan hadden, dit was na 10 dagen wachten….

Reputatie 7

Heb je nu die meting al gedaan met de Speedtest app onder Windows i.p.v. via de browser?

Wat is dan het resultaat naar de server van RoutIT B.V. in Ede?

Plaats eens een screenshot van die meting.

Heb je nu die meting al gedaan met de Speedtest app onder Windows i.p.v. via de browser?

Wat is dan het resultaat naar de server van RoutIT B.V. in Ede?

Plaats eens een screenshot van die meting.


is precies hetzelfde.

Reputatie 7

Heb je nu die meting al gedaan met de Speedtest app onder Windows i.p.v. via de browser?

Wat is dan het resultaat naar de server van RoutIT B.V. in Ede?

Plaats eens een screenshot van die meting.

is precies hetzelfde.

Precies hetzelfde als wat?

Kan je een screenshot plaatsen?

allemaal binnen 1 minuut gemaakt

 

ook hier www.speedtest.nl

 

Reputatie 7

En nu alsjeblieft ook nog eentje naar de server van RoutIT B.V. in Ede via de Speedtest app.

En als je het resultaat van een meting plaatst, toon dan altijd met welke server de meting is gedaan.

401 down 287 up RoutIT B.V.

het veranderd elke keer weer, zo lijkt het dat sommige site gewoon niet goed reageren, als ik me gmail open krijg ik standaard als ik slechte verbinding heb dat laad balkje in beeld, is het stabiel, pats meteen in me mail box.

 

Deze ochtend met kabel op v10 box, je ziet het zelf, onder de maat

Tja, als je blijft betalen voor iets wat je niet ‘krijgt’ en ook nog niet doet wat er duidelijk gezegd wordt, ben je wat mij betreft het lijdend voorwerp van leedvermaak en spot.

Vooral ook de woorden ‘super slecht internet’ bij snelheden van ruim boven de 100Mbps en ping van ruim minder dan 10ms zijn vermakelijk.

Reputatie 7

Zou je speedtests alleen nog kunnen doen via de Speedtest app en dan niet alleen richting de server van KPN maar ook richting andere servers.

De speedtest website is onbetrouwbaar bij 500Mbps en 1Gbps abonnementen.

Tja, als je blijft betalen voor iets wat je niet ‘krijgt’ en ook nog niet doet wat er duidelijk gezegd wordt, ben je wat mij betreft het lijdend voorwerp van leedvermaak en spot.

Vooral ook de woorden ‘super slecht internet’ bij snelheden van ruim boven de 100Mbps en ping van ruim minder dan 10ms zijn vermakelijk.


je reactie is meer vermakelijk dan mijn wil om over de 450 mb te komen als ik betaal voor 500mb wat ik altijd heb gehaald bij kpn, alleen nu niet meer, hij reageert zelfs op de snelheden van nu gewoon niet accuraat en ook sites openen slecht ongeacht ping of snelheid. Bedankt voor je geweldige feedback

Reageer