Beantwoord

Ik heb een Wi-Fi versterker waar kan ik de firmware updaten?

• 30 augustus 2017
  • 8 reacties
  • 1594 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +18
Ik heb een Wi-Fi versterker, waar kan ik de Firmware updaten? Ik heb nu:

Of is dit de laatste Firmware van 20 april 2017? En als er een nieuwe firmware aanwezig is, krijgen we dan vanzelf een melding? Of hoe gaat dat? 🤔
icon

Beste antwoord door wjb 30 augustus 2017, 18:11

Dit is de laatste versie van de firmware.
Tegenwoordig worden firmware updates ook volledig automatisch op de KPN Wifi "versterker" geplaatst. Daar hoef je niets voor te doen en daar krijg je ook geen bericht over.

Admin: mocht dat onverhoopt niet zo zijn:

Het lijkt er op dat de laatste firmware niet automatisch op jouw KPN WiFi "versterker" geplaatst wordt.
Je kunt firmware versie 001.007.84 ook downloaden op een PC en dan handmatig het bestand selecteren op de KPN WiFi "versterker".

Zie onder "WiFi Versterker handleidingen & software" op
https://www.kpn.com/internet/wifi-versterker/bedraad.htm
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Tegenwoordig worden firmware updates ook volledig automatisch op de KPN Wifi "versterker" geplaatst. Daar hoef je niets voor te doen en daar krijg je ook geen bericht over.

Admin: mocht dat onverhoopt niet zo zijn:

Het lijkt er op dat de laatste firmware niet automatisch op jouw KPN WiFi "versterker" geplaatst wordt.
Je kunt firmware versie 001.007.84 ook downloaden op een PC en dan handmatig het bestand selecteren op de KPN WiFi "versterker".

Reputatie 7
Badge +18
Dank voor het antwoord wjb! 🙂 Dan weet ik genoeg. 🙂
Geachte heer / mevrouw,

Bij mij staat de firmware van mijn wifi versterker nog steeds op
Huidige firmware > 001.007.80 Dec 12 2016

Waarom wordt deze niet geupdate. Ik ondervind namelijk ook af en toe problemen. Dan kan er niet meer ingelogd worden op het wifi netwerk of is deze niet meer zichtbaar.

Ik hoor graag van u.

mvg Joris Viser
Reputatie 7
Badge +18
Beste @moemboetoe, Tegenwoordig worden firmware updates ook volledig automatisch op de KPN Wifi "versterker" geplaatst. Daar hoef je niets voor te doen en daar krijg je ook geen bericht over. Maar raar dat je die firmware nog hebt. 🤔
Reputatie 7

Het is mij gelukt de firmware handmatig te updaten. Bedankt hiervoor. Hopelijk zijn hiermee de problemen verholpen.
Reputatie 7
Badge +18
Het is mij gelukt de firmware handmatig te updaten. Bedankt hiervoor. Hopelijk zijn hiermee de problemen verholpen.Beste @moemboetoe, wat fijn dat het is gelukt om je Wifi versterker te updaten. Ik ben benieuwd of de problemen inmiddels verholpen zijn. 🙂
Het is mij gelukt de firmware handmatig te updaten. Bedankt hiervoor. Hopelijk zijn hiermee de problemen verholpen.Beste @moemboetoe, wat fijn dat het is gelukt om je Wifi versterker te updaten. Ik ben benieuwd of de problemen inmiddels verholpen zijn. :)

Voor zover ik het nu kan beoordelen werkt alles. Ik hoop dat dit ook zo blijft.

Reageer