Beantwoord

Ik heb mijn Telfort facturen nodig uit 2020

  • 1 December 2021
  • 2 reacties
  • 18 keer bekeken

Graag ontvang ik Telfort facturen vanaf Januari 2020 tot en met November 2020 op (...)

In MijnKPN zijn slechts facturen beschikbaar tot December 2020. 

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 2 December 2021, 14:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @The Butcher Palace B.V. , via de website MijnKPN op de computer en de MijnKPN-app op je telefoon is verschil van het aantal maanden terug dat je kunt gaan, op 1 van de 2 kun je veel langer terug om oude facturen op te halen.

Zo te zien ben je een (klein)zakelijke klant. Als zakelijke klant weet je, neem ik aan, dat je de facturen maandelijks kunt downloaden en uitprinten voor je administratie.

 

 

Reputatie 7

Hoi @The Butcher Palace B.V., welkom bij ons op het forum. Op de MijnKPN website kan je de laatste 12 facturen inzien inderdaad, als je in de MijnKPN app kijkt zie je de laatste 20 facturen. Daar kan je dus al 8 facturen meer terugvinden. De rest van de facturen kan je niet zelf vinden, die kunnen wij wel voor je achterhalen. Daarvoor kan je bijvoorbeeld bellen (0800-0402), chatten of je forumprofiel invullen met alle gegevens.