Beantwoord

Ik heb problemen met het verkrijgen van ip adressen van mijn experiabox

  • 4 October 2019
  • 30 reacties
  • 2548 keer bekeken

Ik heb een experiabox V10 A.
En we hebben zowel op wifi als op het bekabeld netwerk problemen met het verkrijgen van IP adressen.

Op mijn mobiel ben ik verbonden met het wifi netwerk, maar ik krijg de melding `kan ip/adres niet verkrijgen.
Als ik dan de experiabox reset dan ben ik weer verbonden. telefoons van husigenboten die op dat moment niet binnen zijn hebben deze melding weer als ze thuis komen.
Zo blijven we de experiabox resetten.

Ook de pc´s die bekabeld zijn krijgen soms de melding IP conflict en zijn dan niet verbonen.

Hoe los ik dit op en maak ik mijn kinderen weer gelukkig.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 5 November 2019, 12:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

@wjb ik heb nu nog wel vaste telefoon bij KPN maar zit eraan te denken om die af te sluiten.

Reputatie 7

Als je geen telefonie van KPN hebt dan kan je heel eenvoudig de Experia Box vervangen door een Fritz!Box.

De apparaten zijn niet echt goedkoop, maar ze zijn van Duitse makelij en kwalitatief beduidend beter dan die Chinese rom..l die door KPN geleverd wordt.

Kies wel de juiste Fritz!Box.

Reputatie 7
Badge +30

Jammer dat testen zonder de devolo's geen verbetering bracht, Paul. We zien natuurlijk hier op forum voornamelijk de mensen die een probleem hebben. Dat zorgt toch voor een wat scheefgetrokken imago. De V10A is in de basis een prima Experia Box sinds de update van eerder dit jaar. Wat niet wil zeggen dat jij, Paul, nu geen issue hebt, maar wat wel wil zeggen dat dit zeker geen universeel iets is dat bij iedereen voorkomt. Dat maakt het lastiger om uit te vogelen wat hier nu aan de hand is 

 

Wil je jouw profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan gaan we eens verder kijken.

@Erik_ 

 

Ik heb mijn profiel ingevuld.

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je een tweede topic hebt, Paul, waar mijn collega Erwin met je bezig is. Om geen dingen dubbel te doen sluit ik dan ook dit topic.Â