Ik heb sinds gisteravond geen internet meer

  • 19 October 2021
  • 9 reacties
  • 96 keer bekeken

Ik heb sinds gisteravond geen internet. Alles al geprobeerd. Zijn er meer mensen die hier last van hebben ?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Cynthia5141 heb je KPN al gebeld? Gratis nummer 0800-0402, voor storingen 24/7 bereikbaar. Dat gaat het snelst. 

Heb je het al aan buren gevraagd?

Reputatie 7

Hoi @Cynthia5141, welkom bij ons op het forum! Het beste is hiervoor om even bellen met het nummer wat Ruud al noemt. Op het forum helpen klanten elkaar veel en dit klinkt als iets wat even goed nagekeken moet worden. Telefonisch kan dat het snelst, heb je dat inmiddels gedaan?

Ik heb gebeld en er komt morgen een monteur langs. Op zich heel snel dat is fijn. Maar jammer dat dit de tweede storing is nu ik sinds een maand pas klant ben bij KPN

Reputatie 7

Dat is fijn inderdaad, maar het is natuurlijk veel beter als het niet nodig is. Mogelijk zit er iets ergens niet goed in de aansluiting (in huis of in de centrale), waardoor het nu voor de tweede keer is. De monteur zal dat na kunnen kijken en hopelijk blijft het daarna lang goed werken!

Nou… alles werkt weer, sinds een half uurtje ofzo. Dus het kan denk ik niet aan de kabels liggen oid. 
ik ga de monteur maar weer afzeggen

Reputatie 7

Dat het weer werkt is natuurlijk fijn @Cynthia5141, maar dat het spontaan weer werkt is wel gek. Hou het voor de zekerheid in de gaten, mocht het toch weer terugkomen is het vermoedelijk wel wijsheid om een monteur er naar te laten kijken. 

Inderdaad want sinds vanmorgen is het internet weer verdwenen… inmiddels toch maar weer een afspraak voor een monteur gemaakt.. 🤦‍♀️

Reputatie 7

Verdorie, ik hoopte dat het niet nodig was maar ik was er al wel bang voor zoals je zag. Hopelijk kan de monteur het nu blijvend oplossen, zodat jouw verbinding het blijft werken!

Begint een beetje op de verkering van mijn dochter te kijken, aan, uit, aan, uit 🤣

internet doet het sinds een kwartiertje weer.. hahaha

ik laat de afspraak met de monteur staan, ergens gaat er toch steeds iets niet goed dus het is goed als het eens nagekeken wordt