Beantwoord

Ik kan geen abonnement afsluiten

  • 12 September 2019
  • 5 reacties
  • 291 keer bekeken

Ik wil mijzelf bij KPN aansluiten voor in mijn nieuwe huis,
echter geeft de website een foutmelding zodra ik mijn betaling wil bevestigen.
Ik heb het al op google chrome en microsoft edge geprobeerd. Mogelijk komt het doordat mijn nieuwe huis glasvezel heeft?

Ik hoop op een spoedige reactie,

hieronder staat overigens een screenshot van de foutmelding.

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 19 September 2019, 10:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi @Anoeskja123, welkom op het forum. Wat apart dat je die foutmelding krijgt. Ik kan zorgen dat er even contact met je wordt opgenomen om de bestelling te plaatsen.... Als je dat graag wil, zou je dan je naam, postcode, huisnummer en contacttelefoonnummer (bij persoonlijke opmerkingen) in je profiel willen zetten en hier een seintje geven? Die gegevens zijn alleen voor ons zichtbaar. 🙂
Ik heb mijn contactgegevens in mijn profiel gezet.

m.v.g.
Anoeskja
Reputatie 7
Badge +25
Top! Ik zorg dat er z.s.m. contact met je wordt opgenomen. Houd er rekening mee dat we met een geheim nummer bellen. 😉
Reputatie 7
Badge +25
Mijn collega heeft je net geprobeerd te bellen en probeert het over een uurtje (13:15) nog een keer @Anoeskja123!
Reputatie 7
Badge +25
Ik zie dat er inmiddels een bestelling is geplaatst. 🙂 Fijn dat het is gelukt. Mochten er nog vragen zijn, dan weet je me te vinden @Anoeskja123!