Beantwoord

Ik kan niet inloggen in de interface

  • 25 May 2020
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

Hi,

 

Ik heb momenteel dit probleem en ik kom er met alle manieren die online beschreven staat er niet uit.

Kan zowel Ethernet als WiFi verbinding maken, waarbij die iets trager is dan normaal. Maar inloggen op de 192.168.2.254 komt er niet eens van, want de pagina laadt simpelweg niet meer.

op de Xbox one wel internet, maar Microsoft store doet het niet.  (Foutcodes schieten aan de lopende band door, maar voor voornamelijk 00x000017 en 0x0000007)

Wat heb in al geprobeerd:

-hard reset network

-alle kpn tools online (meerdere malen)

- andere ip aangemaakt 

- switch IPv4 - naar 6

-3 glazen, 1 bord en een joystick kapot gegooid

 

HELLLUUPP :(

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 June 2020, 11:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Kingkroess . Welkom op het forum.

Excuses voor de late reactie. Het is momenteel érg druk op het forum. Ik hoop dat er niet nog meer huisraad gesneuveld is. :-(

Als ik het goed gelezen heb, is de kern van het probleem dat je niet kunt inloggen in de microsoft store? Klopt dat?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.