Beantwoord

Ik kan niet inloggen op de KPN Thuis app, wachtwoord wordt niet geaccepteerd

  • 12 May 2021
  • 5 reacties
  • 651 keer bekeken

Badge

goedemorgen

 

gisteren is op een fantastische manier glasvezel toegang geregeld. eea werkt prima

 

ik kan alleen de thuis app niet aan de praat krijgen: verkeerd passwoord

ik heb password van de router geprobeerd, vervolgens ingelogd via IP op de router en toen passwoord gewijzigd. eea blijft niet werken.

 

ik weet zeker dat ik de juiste passwoorden heb gebruikt.

 

ik zit nu op 700 seconden wachttijd maar komt er gewoon niet in ik wil de thuis app gebruiken en dat lukt gewoon niet.

 

 

dank en groet

 

Robert

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 14 May 2021, 10:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u versterkers? 

Badge

ja drie stuks

 

Reputatie 7
Badge +24

ja drie stuks

 

Dan wil de app daarop inloggen, en niet op de Experiabox. Ik snap nog steeds niet waarom dat in de app niet duidelijk gezegd word. KPN verwacht kennelijk dat de gebruiker helderziend is ofzo...

Welke versterkers heeft u? Probeer eens in te liggen op http://192.168.2.150 of http://192.168.2.151. Je zou zo'n login formulier moeten zien:

 

Badge

okay thnx

ik heb 3 super wifi punten

zal proberen in te loggen

eea blijft lastig

ik doe geen reset vd router omdat ik bang ben dat ik dmv de password perikelen eea niet meer geconfigureert ben

 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Robert Maashavenweg Rotterdam,

Beheerderswachtwoord KPN Thuis app

Het beheerderswachtwoord is het wachtwoord om in te loggen op de webinterface van de KPN versterkers. Indien je nog niet eerder ingelogd bent geweest, vind je het “admin password” achter op de SuperWifi. Indien je al eens eerder bent ingelogd, heb je het wachtwoord aan moeten passen. Je kunt dit wachtwoord vinden (en wijzigen) in de KPN Thuis app. Ben je dit wachtwoord vergeten, en kom je niet meer in de Thuis app? Dan zul je de (master) SuperWifi moeten resetten doormiddel van het resetknopje achter op het apparaat. Daarna kun je het wachtwoord (admin password) gebruiken dat achter op de SuperWifi staat.