Beantwoord

ik kan niet inloggen via webinterface 192.168.2.25

• 6 november 2012
  • 3 reacties
  • 82228 keer bekeken

Ik wil mijn SSID naam veranderen en moet daarvoor inloggen via webinterface http://192.168.2.254.

Username is KPN en password moet ik volgens instructies leeg laten

Kan echter niet inloggen hoe nu verder, ik krijg de melding authentication failed

icon

Beste antwoord door Burhan 12 november 2012, 13:28

Beste Colina,

Username: KPN, wachtwoord: KPN. Daarna komt er een scherm met het verzoek het wachtwoord te wijzigen. Lukt dit niet? Neem dan opnieuw contact met ons op.

Om het modem helemaal terug te zetten naar fabrieksinstellingen kun je achterop het apparaat zoeken naar een klein gaatje met het woord "reset" erbij.

Dan met een paperclip of tandenstoker (of een ander dun voorwerp) het knopje indrukken wat in het gaatje zit.

Wanneer bijna alle lampjes doven ben je klaar en zal het apparaat ongeveer 15 minuten nodig hebben om opnieuw op te starten.

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik graag van je. 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge
Ik denk dat je het beste de modem een reset kan geven naar de fabrieksinstellingen en inloggen met kpn en inderdaad het wachtwoord veld leeglaten! (het lijkt erop dat er toch al een keer een wachtwoord is aangemaakt in het verleden, vandaar de reset). 

Reputatie 1
Badge
Ook ik kan niet inloggen op 192.168.2.254.

Kan iemand me vertellen hoe ik het modem kan resetten?

Reputatie 5
Badge +11
Beste Colina,

Username: KPN, wachtwoord: KPN. Daarna komt er een scherm met het verzoek het wachtwoord te wijzigen. Lukt dit niet? Neem dan opnieuw contact met ons op.

Om het modem helemaal terug te zetten naar fabrieksinstellingen kun je achterop het apparaat zoeken naar een klein gaatje met het woord "reset" erbij.

Dan met een paperclip of tandenstoker (of een ander dun voorwerp) het knopje indrukken wat in het gaatje zit.

Wanneer bijna alle lampjes doven ben je klaar en zal het apparaat ongeveer 15 minuten nodig hebben om opnieuw op te starten.

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik graag van je. 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reageer