Beantwoord

Ik kan niet meer op de normale manier inloggen in mijn router (box12)

  • 26 January 2023
  • 1 reactie
  • 140 keer bekeken

Ik ging altijd via het IP adres naar mijn modem maar wordt nu doorgestuurd naar https://mijnmodem.kpn/ waar m’n browser de melding geeft dat het certificaat voor https is verlopen en dat de verbinding niet veilig is! Hoe kom ik nu in mijn modem?

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 30 January 2023, 17:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

 Hoi @leinverheij  , welkom op ons forum! Momenteel is er een issue waardoor inloggen niet altijd goed werkt. Tot we dit aan onze kant opgelost hebben kun je wel inloggen met een andere browser

 

Let op! Lukt inloggen niet van mijnmodem.kpn? Probeer het dan via http://192.168.2.254

Het kan zijn dat je browser eenmalig een beveiligingswaarschuwing heeft. Je kunt dan onder ‘Geavanceerd’ zonder problemen de risico's accepteren. Omdat je binnen jouw eigen netwerk zit, is dit veilig. Daarna word je doorgeleid naar http://mijnmodem.kpn.

Heb je ingesteld dat jouw browser standaard de cookies verwijderd? Dan zal je wel iedere keer de beveiligingswaarschuwing krijgen als je http://192.168.2.254 bezoekt.

 

Blijf je de beveiligingswaarschuwing krijgen of meldingen over een fout wachtwoord? Controleer dan de volgende dingen:

  • Check of je wachtwoord klopt. Sommige tekens lijken op elkaar bijvoorbeeld de letter o en het cijfer 0.
  • Controleer of je de URL met http:// gebruikt, dus zonder de s.
  • Verwijder oude cookies uit de browser en leeg de cache.
  • Gebruik geen VPN.
  • Gebruik de KPN DNS.

Lukt het dan alsnog niet? Probeer een andere browser (Chrome, Firefox, Edge, Opera etc.) of gebruik http://192.168.2.254/2.0/gui/#/login