Ik krijg geen IPv6 adres (voormalig Telfort klant), klopt dat?

  • 20 October 2021
  • 3 reacties
  • 155 keer bekeken

Ik heb een glasvezel kpn aansluiting. Ik gebruik unifi infrastructuur. Op mijn nieuwe dream machine pro heb ik ipv6 op zowel het lan netwerk als op de wan aan gezet, met de voorgeschreven instellingen. Ik krijg op zowel de lan en de wan geen ipv6 adressen. Kan dit zijn doordat ik een voormalig telfort klant was, moet dit nog aangezet worden, moet ik dit zelf nog activeren op de kpn router, of moet ik nog verder naar mijn instellingen kijken?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @Kingofsnake, welkom op het forum! We zijn nog bezig met de uitrol van IPv6, het kan zijn dat het voor jou nog niet actief is. Welk type Experia Box heb je van ons? En heb je al bericht gehad dat jouw verbinding technisch overgezet gaat worden van Telfort naar het KPN netwerk? Kan je daarnaast jouw forumprofiel volledig invullen? Dan kan ik meekijken.

Ik heb de experia box v10a, maar ik gebruik de dream machine pro van unifi. Ik heb geen idee over het overzetten van telfort naar kpn, ik heb mijn gegevens ingevuld. Groeten

Reputatie 7

Dank je @Kingofsnake, zo te zien ben jij technisch al overgezet naar het KPN netwerk en is er ook een IPv6-adres beschikbaar voor jouw verbinding. Als je inlogt op de Experia Box (mijnmodem.kpn of 192.168.2.254), zie je daar wel een IPv6 adres staan?