Beantwoord

Ik krijg nog mail van KPN op oude e-mailadres

  • 5 October 2019
  • 4 reacties
  • 160 keer bekeken

Dankzij de goede zorg van Erwin heb ik nu al langer dan normaal gebruik kunnen blijven maken van mijn KPN email maar ik krijg daar dus ook nog steeds de factuur van mijn mobiel naartoe gestuurd en als mijn emailadres al gedeactiveerd was zou ik die dus nooit ontvangen. Althans niet via de mail dus wellicht is het handiger als KPN mijn nieuwe mailadres zou gebruiken en dat is *. Ik weet niet precies tot wanneer mijn KPN email blijft bestaan en ik denk wel dat ik nog een naberekening ga krijgen van mijn mobiel die inmiddels ook bij KPN is opgezegd, dus zou het fijn zijn als die op mijn Ziggo mail zou binnenkomen. Bvd.

OP mijn oude emailadres bedoel ik, niet om.....

*Admin: mailadres verwijderd i.v.m. privacy.
icon

Beste antwoord door Susan_ 6 October 2019, 09:15

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Als jouw abonnement bij KPN inmiddels is stopgezet, ga je waarschijnlijk alleen nog maar de eindnota ontvangen.

Je mag er vanuit gaan dat die eindnota nog naar het oude mailadres verstuurd wordt.
Reputatie 7
Badge +21
@GBalmer, het contact e-mail adres heb ik voor de zekerheid nog aangepast. De slotfactuur van je vaste diensten heb je inmiddels ontvangen (in september). Voor het mobiele nummer komt er inderdaad nog een verrekening. Het lijkt me dat ik het op tijd heb aangepast en je hem op het juiste mailadres krijgt. Maar ik zie ook nog geen opzegging van het e-mail account dus ik ga er daarnaast ook vanuit dat je kpn mail tot die tijd blijft werken ;)

Zo niet, dan kunnen we hem altijd nog even nasturen!
Hoi Susan, mijn excuses dat ik nu pas reageer maar alsnog bedankt voor het aanpassen en het klopt dat mijn mail nog even open blijft. Dit is afgesproken na wat ellende te hebben gehad alleen weet ik dus niet precies hoe lang die nog actief blijft en ik neem dan liever het zekere voor het onzekere. Ik heb inmiddels van mijn mobiel ook de afrekening gehad dus is alles afgehandeld. Groetjes.
Reputatie 7
Badge +21
@GBalmer, geen probleem alsnog bedankt voor je reactie! 🙂

Reageer